Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Szingapúri Nagydíj 2015
F1világ Fórum > F1világ > F1 Aktuális
Oldalak: 1, 2, 3
Eulo_
Na, a Mercit elagyalják? rolleyes.gif
Eulo_
Szavazással kiegészítve... smile.gif
forza
Az elmúlt 2 évben időpazarlás volt időmérőt nézni. Most talán végre történik valami... smile.gif
Zoli
Alonso! cool.gif
Button véletlenül a falban köt ki. tongue.gif biggrin.gif
Eulo_
Nem is lenne rossz, ha a hungaroringi meglepetés végeredmény az év végére a normalitás lenne. tongue.gif

De tényleg. Meguntam a Merci fölényt. Olyan töményen érkezett, hogy másfél év is bőven elég volt belőle. Lajos ettől függetlenül remélem vb lesz.
Zava
IDÉZET(Eulo_ @ Sep 19 2015, 03:43) *
Nem is lenne rossz, ha a hungaroringi meglepetés végeredmény az év végére a normalitás lenne. tongue.gif

De tényleg. Meguntam a Merci fölényt. Olyan töményen érkezett, hogy másfél év is bőven elég volt belőle. Lajos ettől függetlenül remélem vb lesz.

én is (kivéve dőlt). most 3 Lajos DNF + Vettel győzelem kell, és mire ennek a sorozatnak vége, a ferrari nőjön fel a merci szintjére, és akkor lesz fasza 3 utolsó futamunk. biggrin.gif
Eulo_
Azt olvasom, hogy Lajos maccsban volt Vettellel az első két szektorban a Sainz baleset idején. Ha ezt behúzzák, akkor az tényleg Oscar díjas alakítás lesz.
Zava
IDÉZET(Eulo_ @ Sep 19 2015, 03:47) *
Azt olvasom, hogy Lajos maccsban volt Vettellel az első két szektorban a Sainz baleset idején. Ha ezt behúzzák, akkor az tényleg Oscar díjas alakítás lesz.

igen, mindkettő 27.9 - 40.3 volt, viszont a pálya is fejlődött, és Vettelnek ha jól emlékszem, a 3. szektor az erőssége. de biztos hogy nem 9 tized van köztük, ez nyilvánvaló.
forza
IDÉZET(Zava @ Sep 19 2015, 03:46) *
én is (kivéve dőlt). most 3 Lajos DNF + Vettel győzelem kell, és mire ennek a sorozatnak vége, a ferrari nőjön fel a merci szintjére, és akkor lesz fasza 3 utolsó futamunk. biggrin.gif


A vb már eldőlt szvsz, de ha legalább a szezon végén jó futamok lennének (értsd: nem állandóan Hamilton nyerne), az már kárpótolna valamelyest.
Zava
IDÉZET(Zava @ Sep 19 2015, 03:50) *
igen, mindkettő 27.9 - 40.3 volt, viszont a pálya is fejlődött, és Vettelnek ha jól emlékszem, a 3. szektor az erőssége. de biztos hogy nem 9 tized van köztük, ez nyilvánvaló.

hát tényleg nem 9 tized volt. hanem 14 laugh.gif

O B L Á K
forza
Pf, Vettel brutális! Rajkó meg ugyanazzal a kocsival nem tudja megverni Ricsit...
Mochok85
IDÉZET(forza @ Sep 19 2015, 04:02) *
Pf, Vettel brutális! Rajkó meg ugyanazzal a kocsival nem tudja megverni Ricsit...

7 tized különbség néha tizenpár helyezést is jelenthet. Szerződéshosszabbítást időben aláírta
Eulo_
Sebi oblákoltatott... smile.gif

Ez tetszett. smile.gif
Mochok85
IDÉZET(Eulo_ @ Sep 19 2015, 04:06) *
Sebi oblákoltatott... smile.gif

Ez tetszett. smile.gif

Én egy Ricciardo polenak örültem volna!
Lóri
Kíváncsi vagyok azért, hogy lesz itt az 5. helynél előrébb Hamiltonnak. Talán versenytempóban lehet majd valami esély arra, hogy Riccit Rait meg Kvyjatot megszorongassa.
forza
IDÉZET(Mochok85 @ Sep 19 2015, 04:07) *
Én egy Ricciardo polenak örültem volna!


Hamilton is többre értékelte volna. biggrin.gif
Zoli
IDÉZET(Mochok85 @ Sep 19 2015, 04:07) *
Én egy Ricciardo polenak örültem volna!

Én meg Alonsónak, esetleg még valamennyire Buttonnak is. tongue.gif
Vito
IDÉZET(forza @ Sep 19 2015, 04:02) *
Pf, Vettel brutális! Rajkó meg ugyanazzal a kocsival nem tudja megverni Ricsit...

Mert Kimi az edzèsen mondta a ràdiòn hogy tùlkormànyzott az autò. Lehet időmèrőre nem sikerült beàllìtani? ohmy.gif
Mochok85
IDÉZET(Zoli @ Sep 19 2015, 04:09) *
Én meg Alonsónak, esetleg még valamennyire Buttonnak is. tongue.gif

Fél másodpercre voltak a pole-tól. Csak az évet tévesztették el! biggrin.gif
Mochok85
IDÉZET(Vito @ Sep 19 2015, 04:11) *
Mert Kimi az edzèsen mondta a ràdiòn hogy tùlkormànyzott az autò. Lehet időmèrőre nem sikerült beàllìtani? ohmy.gif

Na kezdődik a majd 8 tized megmagyarázása? smile.gif
Lóri
Komoly lenne, ha Vettel év végére megelőzné Rosberget az összetettben biggrin.gif

Eulo_
IDÉZET(Lóri @ Sep 19 2015, 04:13) *
Komoly lenne, ha Vettel év végére megelőzné Rosberget az összetettben biggrin.gif


Épp erre gondoltam, szerintem határozottan jó lenne. Rozi az idei teljesítményével (kivéve Barcelona, Ausztria) nem érdemel lótúrót se.
Vito
IDÉZET(Mochok85 @ Sep 19 2015, 04:13) *
Na kezdődik a majd 8 tized megmagyarázása? smile.gif

csak annyit ìrtam ami elhangzott a ràdiòn Ferràrièknàl. Hogy az időmèrőre tökèletes lett e az autò azt nem tudom
Lóri
IDÉZET(Eulo_ @ Sep 19 2015, 04:14) *
Épp erre gondoltam, szerintem határozottan jó lenne. Rozi az idei teljesítményével (kivéve Barcelona, Ausztria) nem érdemel lótúrót se.


Most a mai időmérőt tekintve, eléggé elérhetőnek tűnik. De gyanítom, hogy Suzukában azért visszatér az élre a merci. Illetve az RB se fog mindig belekontárkodni szerintem biggrin.gif

Mindenesetre év végére marad némi izgalom.
dawyd728
Mercedest leszámítva a többi csapat között szinte ugyanaz maradt az erősorrend, mint korábban hasonló pályákon volt.
Pepperoni
Forza Ferrari! wub.gif wub.gif

Jövőre 20/20 2 sec/kör biggrin.gif

Williams megint jól elverte a Ferrarit cool.gif
dawyd728
IDÉZET(Pepperoni @ Sep 19 2015, 04:38) *
Forza Ferrari! wub.gif wub.gif

Jövőre 20/20 2 sec/kör biggrin.gif

Williams megint jól elverte a Ferrarit cool.gif

Várjál és mi lesz a RB-Ferrarival? tongue.gif
Pepperoni
IDÉZET(dawyd728 @ Sep 19 2015, 04:42) *
Várjál és mi lesz a RB-Ferrarival? tongue.gif


+2sec/kör biggrin.gif biggrin.gif tongue.gif
Pepperoni
IDÉZET(dawyd728 @ Sep 19 2015, 04:31) *
Mercedest leszámítva a többi csapat között szinte ugyanaz maradt az erősorrend, mint korábban hasonló pályákon volt.


Mercedes-nl két dologra gondolok. Szeretném hangsúlyozni, hogy ezek az én teoriáim nem tényként kezelem.

Az egyik a fékekkel kapcsolatos.
Volt már Bahrein-ben is, hogy időmérős tempót áldoztak be, annak érdekében, hogy a fékek kibírják a futamtávot, akkor elég közel is kerültek hozzájuk az ellenfelek. Most Szingapúr még brutálabb ilyen tekintetben és könnyen lehet, hogy versenyen valamivel erősebbek lesznek, de a Ferrarinak ettől függetlenül pokoli tempója volt ma.

A másik a guminyomásos dolog, amit beszéltek Szujóék is.
Eulo_
Egyébként nem tudom ki hogy van vele, de én kifejezetten szeretem ezt a pályát, és sokkal jobban várom, mint pl. Monzát...
dawyd728
IDÉZET(Pepperoni @ Sep 19 2015, 04:50) *
Mercedes-nl két dologra gondolok. Szeretném hangsúlyozni, hogy ezek az én teoriáim nem tényként kezelem.

Az egyik a fékekkel kapcsolatos.
Volt már Bahrein-ben is, hogy időmérős tempót áldoztak be, annak érdekében, hogy a fékek kibírják a futamtávot, akkor elég közel is kerültek hozzájuk az ellenfelek. Most Szingapúr még brutálabb ilyen tekintetben és könnyen lehet, hogy versenyen valamivel erősebbek lesznek, de a Ferrarinak ettől függetlenül pokoli tempója volt ma.

A másik a guminyomásos dolog, amit beszéltek Szujóék is.

Nekem még teóriáim sincsenek.
Egyszerűen ehhez fogható kérdőjellel még nem nagyon találkoztam. Talán a 2005 Imola fogható ehhez.
Eulo_
IDÉZET(dawyd728 @ Sep 19 2015, 04:54) *
Nekem még teóriáim sincsenek.
Egyszerűen ehhez fogható kérdőjellel még nem nagyon találkoztam. Talán a 2005 Imola fogható ehhez.


Volt pár ilyen azért.

1997 Hungaroring - Hill versenye
1997 Ausztria - Trulli versenye
1999 Nürburgring + Malajzia - Ferrari szenvedés a pontokért az egyiken, tarolás 2 hét múlva
2005 Hungaroring - Schumi pole 1 seccel a 2. előtt
2006 USA - Alonso szenvedés
2009 Bahrein + Monaco - Toyota első sor az egyiken, majd utolsó sor a másikon 2 futam alatt
2009 Belgium - Fisichella pole + dobogó
2012 Barcelona - Maldonado 1. sor + win
dawyd728
IDÉZET(Eulo_ @ Sep 19 2015, 05:00) *
Volt pár ilyen azért.

1997 Hungaroring - Hill versenye
1997 Ausztria - Trulli versenye
1999 Nürburgring + Malajzia - Ferrari szenvedés a pontokért az egyiken, tarolás 2 hét múlva
2005 Hungaroring - Schumi pole 1 seccel a 2. előtt
2006 USA - Alonso szenvedés
2009 Bahrein + Monaco - Toyota első sor az egyiken, majd utolsó sor a másikon 2 futam alatt
2009 Belgium - Fisichella pole + dobogó
2012 Barcelona - Maldonado 1. sor + win

2012 Barcelona az javában a Pirelli lottó korszaka, azt én nem tartom egy megfejthetetlen futamnak.
2009-ben kimagaslott az alacsony leszorítóerős csomagjával az FI. Spa és Monza minden évben kicsit ugrás az ismeretlenbe. Az, h 2009-ben mit csinált a Toyota, arra bevallom őszintén már nem annyira emlékszem, de szerintem abban benne volt, h ők a szezon elejét javában a dupla diffúzorral kezdték, majd kb az európai szezon kezdetére ugrott sok csapat hatalmasat előre, amire értelemszerűen nekik nem volt válaszuk.
2006 Indy az megint csak szürke folt számomra, sajnos Montoya miatt az a futam mondhatni felejtős lett számomra.
2005-ben nem lehet, h az 1 körös időmérő rendszer okozott az erősorrendtől teljesen eltérő végeredményt? Meg ott végül maccsuk sem volt vasárnap, lehet inkább időmérőre volt belőve a kocsi.
1999-ben pedig csak néztem a versenyeket, és nem megérteni akartam azokat.
Nigel
IDÉZET(Zava @ Sep 19 2015, 03:46) *
én is (kivéve dőlt). most 3 Lajos DNF + Vettel győzelem kell, és mire ennek a sorozatnak vége, a ferrari nőjön fel a merci szintjére, és akkor lesz fasza 3 utolsó futamunk. biggrin.gif


Vettel nem nyert már eleget ? pihenjen még. megy a nyígás a 1.5 év miatt miközben ő...
Nigel
IDÉZET(Pepperoni @ Sep 19 2015, 04:50) *
Mercedes-nl két dologra gondolok. Szeretném hangsúlyozni, hogy ezek az én teoriáim nem tényként kezelem.

Az egyik a fékekkel kapcsolatos.
Volt már Bahrein-ben is, hogy időmérős tempót áldoztak be, annak érdekében, hogy a fékek kibírják a futamtávot, akkor elég közel is kerültek hozzájuk az ellenfelek. Most Szingapúr még brutálabb ilyen tekintetben és könnyen lehet, hogy versenyen valamivel erősebbek lesznek, de a Ferrarinak ettől függetlenül pokoli tempója volt ma.

A másik a guminyomásos dolog, amit beszéltek Szujóék is.



direkt belenéztem a skyf1 streambe, mert kiváncsi voltam mi baja lehet a mercinek, és ebben ők a legjobbak, nos az összes ex pilóta, stb azt kérdezgette hogy nem a guminyomással függ-e össze a dolog. a mercisek viszont mind azt nyilatkozták hogy fingjuk sincs mi van. Toto, Lauda, Nioo, Lajos.

Nico egyenesen azt mondta hogy rengeteg beállítást kipróbált, majd visszatért az elsőhöz mert az vot a legjobb.

Annyi biztos hogy tapadásuk nincsen a belső felvételek alapján Paul di Resta szerint, nekem is feltűnő volt hogy pattog a merci míg a ferka tapad, illetve mutogatták hogy ugyanabban a kanyarban lajos sokkal jobban tekerte a kormányt, magyarul túrja az orrát.

Lauda is magyarázott valamit hogy nagyon pici hőmérséklet ablakban jók a gumik.
forza
IDÉZET(Nigel @ Sep 19 2015, 06:54) *
Vettel nem nyert már eleget ? pihenjen még. megy a nyígás a 1.5 év miatt miközben ő...


Mert 1,5 éve 0 az egész, akkora fölénye van a Mercinek. A RB-Vettel kombó 2011-ben volt hasonlóan untouchable, bár hozzáteszem, még akkor is "csak" a futamok kb 60%-át vitték...
Nigel
IDÉZET(forza @ Sep 19 2015, 07:06) *
Mert 1,5 éve 0 az egész, akkora fölénye van a Mercinek. A RB-Vettel kombó 2011-ben volt hasonlóan untouchable, bár hozzáteszem, még akkor is "csak" a futamok kb 60%-át vitték...


hű mert az marha izgi volt hogy lajos néha le tudta nyomni a szarabb mekiben is abban a 4 évben pl egy kvalin, vagy néha más. tövig rágtam a körmeim csodálatos volt.
Zava
IDÉZET(Nigel @ Sep 19 2015, 06:54) *
Vettel nem nyert már eleget ? pihenjen még. megy a nyígás a 1.5 év miatt miközben ő...

Én azt mondtam csak, hogy a következő 3 futamon egalizáljuk a pontállást meg az autókat, és akkor az utolsó par futamra mehet az ereszd el a hajamat.
Szóval ezt Szerinted is Vettel nyerné így? Mert ezt már nem én mondtam. smile.gif

Amúgy meg miért lep meg, hogy annak a sikerét szeretném, akinek szurkolok, mintsem annak, akivel kifejezetten nem szimpatizálok? huh.gif Vagy te mostanság úgy ülsz le a tv elé, hogy Hamilton nyert már eleget idén, most jó lenne egy Rosberg győzelem?
dawyd728
IDÉZET(forza @ Sep 19 2015, 07:06) *
Mert 1,5 éve 0 az egész, akkora fölénye van a Mercinek. A RB-Vettel kombó 2011-ben volt hasonlóan untouchable, bár hozzáteszem, még akkor is "csak" a futamok kb 60%-át vitték...

Jövő szombaton valószínű nyered a fogadást, szerintem keresheted a megfelelő avatart nekem. laugh.gif
forza
IDÉZET(Nigel @ Sep 19 2015, 07:26) *
hű mert az marha izgi volt hogy lajos néha le tudta nyomni a szarabb mekiben is abban a 4 évben pl egy kvalin, vagy néha más. tövig rágtam a körmeim csodálatos volt.


Az a szarabb Meki csak 8-szor volt jobb pl. 2011-ben, mint a RB. Voltak pályák, ahol erőből a McLaren volt az esélyesebb. 2010-ben dettó, sőt, ott 3 autó is volt, ami esélyes volt itt-ott a győzelemre (RB alap, de pályától függően oda-odaért a McLaren és/vagy a Ferrari). 2012-ben szintén voltak pályák, amik a McLarennek álltak, és a Ferrari is csak behúzott pár futamot, Alfonz kis híján vb lett. Összességében a RB volt a legjobb valóban, de sokkal komolyabb futamok voltak abban a 4 évben, mint az elmúlt 1,5 évben. Míg a RB nyert mondjuk 20 futamból 10-12-őt, addig a Merci 16-17-et, és a maradék 3-on sem erőből kapott ki, hanem pl. mert ütközött Rózsai Hamiltonnal (2014 Spa). Ha szerinted a kettő ugyanaz, akkor az a te dolgod, mindenki máshogy éli meg.
forza
IDÉZET(dawyd728 @ Sep 19 2015, 07:39) *
Jövő szombaton valószínű nyered a fogadást, szerintem keresheted a megfelelő avatart nekem. laugh.gif


Sajnos Rózsi tényleg még a tavalyi önmagának is csak árnyéka, Hamiltonhoz meg semmi köze sincs egész évben.
Nigel
IDÉZET(forza @ Sep 19 2015, 08:03) *
Az a szarabb Meki csak 8-szor volt jobb pl. 2011-ben, mint a RB. Voltak pályák, ahol erőből a McLaren volt az esélyesebb. 2010-ben dettó, sőt, ott 3 autó is volt, ami esélyes volt itt-ott a győzelemre (RB alap, de pályától függően oda-odaért a McLaren és/vagy a Ferrari). 2012-ben szintén voltak pályák, amik a McLarennek álltak, és a Ferrari is csak behúzott pár futamot, Alfonz kis híján vb lett. Összességében a RB volt a legjobb valóban, de sokkal komolyabb futamok voltak abban a 4 évben, mint az elmúlt 1,5 évben. Míg a RB nyert mondjuk 20 futamból 10-12-őt, addig a Merci 16-17-et, és a maradék 3-on sem erőből kapott ki, hanem pl. mert ütközött Rózsai Hamiltonnal (2014 Spa). Ha szerinted a kettő ugyanaz, akkor az a te dolgod, mindenki máshogy éli meg.


pfú de rühellem ezt a stílust, hülyeségeket amit nem mondtál én is tudok a szádba adni pl ha szerinted az autókon szögletes a kerék az a te dolgod. vagy ha szerinted 2+2=5 az a te dolgod.

elárulom hogy cseppet sem hatott meg anno hogy itt ott véletlenül el vort verve az RB, ígyis úgyis toronymagasan dominált 4 évig. rohadt unalmas és szar volt. szubjektív vélemény kérdése az egész.
dawyd728
IDÉZET(forza @ Sep 19 2015, 08:03) *
Az a szarabb Meki csak 8-szor volt jobb pl. 2011-ben, mint a RB. Voltak pályák, ahol erőből a McLaren volt az esélyesebb. 2010-ben dettó, sőt, ott 3 autó is volt, ami esélyes volt itt-ott a győzelemre (RB alap, de pályától függően oda-odaért a McLaren és/vagy a Ferrari). 2012-ben szintén voltak pályák, amik a McLarennek álltak, és a Ferrari is csak behúzott pár futamot, Alfonz kis híján vb lett. Összességében a RB volt a legjobb valóban, de sokkal komolyabb futamok voltak abban a 4 évben, mint az elmúlt 1,5 évben. Míg a RB nyert mondjuk 20 futamból 10-12-őt, addig a Merci 16-17-et, és a maradék 3-on sem erőből kapott ki, hanem pl. mert ütközött Rózsai Hamiltonnal (2014 Spa). Ha szerinted a kettő ugyanaz, akkor az a te dolgod, mindenki máshogy éli meg.

Azért abban a 8-ba olyanokat ne számíts bele, mint Kína vagy Kanada. Jó lesz az 4-5-nek.
Eulo_
IDÉZET(dawyd728 @ Sep 19 2015, 10:41) *
Azért abban a 8-ba olyanokat ne számíts bele, mint Kína vagy Kanada. Jó lesz az 4-5-nek.


Miért ne számítson bele? A McLaren tempója mindkét futamon jobb volt. Azért, mert Button kirakta Hamiltont, és a verseny feléig csak bénázott Kanadában, nem igazolja az ellenkezőjét.

A McLaren 2011-ben a Q3-akban maradt el látványosan, versenytempóban teljesen egálban volt a Red Bullal, nem egyszer erőből voltak jobbak. Ráadásul több olyan futam volt, ahol tényleg csak a kvali miatt nem nyertek, Vettelnek minden tudományát össze kellett szedni, hogy a végén kitartson az 1. helyen, ld. Barcelona, Szingapúr. Az pedig csak egy mellékzönge, hogy ha egy Button szintű versenyző képes volt Vettel megszorongatására, egy jó formában lévő Hamilton vagy egy Alonso mit tudott volna.

2010-ben a Red Bull a legjobb volt, de megbízhatóságban igencsak elmaradt mind a Ferraritól, mind a McLarentől. Ez bőven egalizálta az előnyüket, nem véletlen, hogy Vettel egész az utolsó versenyig nem is állt az élen a vb harc során.

2012 pedig egy lutri volt az év elején, 7 különboző győztessel az első 7 versenyen, Angliától kezdtek az erőviszonyok rendeződni, a Red Bull fölénye pedig csak Japánban jelent meg először, de az se tartott év végéig.
forza
IDÉZET(Nigel @ Sep 19 2015, 10:10) *
pfú de rühellem ezt a stílust, hülyeségeket amit nem mondtál én is tudok a szádba adni pl ha szerinted az autókon szögletes a kerék az a te dolgod. vagy ha szerinted 2+2=5 az a te dolgod.

elárulom hogy cseppet sem hatott meg anno hogy itt ott véletlenül el vort verve az RB, ígyis úgyis toronymagasan dominált 4 évig. rohadt unalmas és szar volt. szubjektív vélemény kérdése az egész.


Hogy téged mi hatott meg, az ebben az esetben nem mérvadó. A tény, hogy ez a másfél év tömény unalom, abban a 4 évben meg legalább voltak periódusok, amikor más is hozzá szagolt a dolgokhoz, nem csak a RB. Azt azért érdekes látni, hogy akkor kígyót-békát kiabáltak Vettel-re, hogy azzal az autóval bárki vb lenne stb., míg most Hamilton a császár, pedig van egy igazán über autója, meg egy semmit érő csapattársa.
dawyd728
IDÉZET(Eulo_ @ Sep 20 2015, 04:10) *
Miért ne számítson bele? A McLaren tempója mindkét futamon jobb volt. Azért, mert Button kirakta Hamiltont, és a verseny feléig csak bénázott Kanadában, nem igazolja az ellenkezőjét.

A McLaren 2011-ben a Q3-akban maradt el látványosan, versenytempóban teljesen egálban volt a Red Bullal, nem egyszer erőből voltak jobbak. Ráadásul több olyan futam volt, ahol tényleg csak a kvali miatt nem nyertek, Vettelnek minden tudományát össze kellett szedni, hogy a végén kitartson az 1. helyen, ld. Barcelona, Szingapúr. Az pedig csak egy mellékzönge, hogy ha egy Button szintű versenyző képes volt Vettel megszorongatására, egy jó formában lévő Hamilton vagy egy Alonso mit tudott volna.

2010-ben a Red Bull a legjobb volt, de megbízhatóságban igencsak elmaradt mind a Ferraritól, mind a McLarentől. Ez bőven egalizálta az előnyüket, nem véletlen, hogy Vettel egész az utolsó versenyig nem is állt az élen a vb harc során.

2012 pedig egy lutri volt az év elején, 7 különboző győztessel az első 7 versenyen, Angliától kezdtek az erőviszonyok rendeződni, a Red Bull fölénye pedig csak Japánban jelent meg először, de az se tartott év végéig.

Azért nálam van 3 kategória.
X jobb, mint Y, Y jobb mint X és kb X=Y. Ezek alapján volt 4-5 futam, ahol jobb volt a McLaren, és volt még további 4-5, ahol kb egál, és a maradék 9-10 meg RB fölény.
Ha azt mondod, h a McLaren 8 futamon jobb volt, az kb azt jelenti, h szerinted övék volt a jobb konstrukció. Button esetében csak ha egyszer félretennéd az ellenszenvedet, akkor látnád, ha igazán fekszik neki az autó, simán a legjobb teljesítményekre képes a mezőnyben.
Eulo_
IDÉZET(dawyd728 @ Sep 20 2015, 11:06) *
Azért nálam van 3 kategória.
X jobb, mint Y, Y jobb mint X és kb X=Y. Ezek alapján volt 4-5 futam, ahol jobb volt a McLaren, és volt még további 4-5, ahol kb egál, és a maradék 9-10 meg RB fölény.
Ha azt mondod, h a McLaren 8 futamon jobb volt, az kb azt jelenti, h szerinted övék volt a jobb konstrukció. Button esetében csak ha egyszer félretennéd az ellenszenvedet, akkor látnád, ha igazán fekszik neki az autó, simán a legjobb teljesítményekre képes a mezőnyben.


Nem mondtam azt, hogy 8 futamon jobb volt, csak azt, hogy a legtöbbször egálban volt az RB-vel, vagy kevéssel maradt el. Versenytempóban a legtöbbször ugyanazt hozták, inkább a Q3-ban volt Vettel (és nem Webber) részéről egy kifejezett fölény.

De ha egész konkrétan nézzük, a McLaren de facto jobb autó volt Kínában, Kanadában, Nürburgringen, Hungaroringen, Suzukában, és mivel Vettel műszaki hiba miatt ott kiesett, Abu Dhabiban is. Továbbá teljesen egál volt a 2 autó Barcelonában, Monacoban, Szingapúrban. Nagy lemaradása pedig csak Törökországban, Valenciában és Silverstone-ban volt.

Ez lótúró ahhoz képest, amit az elmúlt másfél évben láttunk.
dawyd728
IDÉZET(Eulo_ @ Sep 20 2015, 11:23) *
Nem mondtam azt, hogy 8 futamon jobb volt, csak azt, hogy a legtöbbször egálban volt az RB-vel, vagy kevéssel maradt el. Versenytempóban a legtöbbször ugyanazt hozták, inkább a Q3-ban volt Vettel (és nem Webber) részéről egy kifejezett fölény.

De ha egész konkrétan nézzük, a McLaren de facto jobb autó volt Kínában, Kanadában, Nürburgringen, Hungaroringen, Suzukában, és mivel Vettel műszaki hiba miatt ott kiesett, Abu Dhabiban is. Továbbá teljesen egál volt a 2 autó Barcelonában, Monacoban, Szingapúrban. Nagy lemaradása pedig csak Törökországban, Valenciában és Silverstone-ban volt.

Ez lótúró ahhoz képest, amit az elmúlt másfél évben láttunk.

Forza mondta, arra írtam, h ne olyan forrón egye a kását, ami után becsatlakoztál a beszélgetésünkbe. Ebből gondoltam a 8 versennyel egyetértesz. Mindegy sorry!

52. körben még Vettel vezetett Kínában. A 2011-es Webber pedig ott volt Vettel seggében a 3. helyen. Ez vicc, ha szerinted ez egyértelmű McLaren fölény. Kanada esetében sem értem miről beszélsz. Nürburgring meg aztán tényleg nem látom a McLaren fölényt. Éppen az volt az a futam, ahol 3 autó nagyon közel volt egymáshoz. Ha pedig egész éves Vettelt nézem, egy jobb beállítással biztos ott lett volna a dobogóért csatázók között. Hungaroringen is a különbséget a jobb taktika jelentette Button és Vettel között. Suzukában is egy elrontott kerékcserével tudta Button megelőzni Vettelt, különben kb egál volt a tempó. Abu Dhabit adom, de azért az sem 100%-ig biztos, h Vettelnek ne lett volna esélye a McLarenek ellen. Webber meg ne legyen már mérce pont ott, ahol egy évvel korábban Vb címért küzdve is egy kalap kaki volt.

Egyébként abban nincs vita, h ez a 1,5 év futamokat tekintve borzasztóak az RB korszakhoz képest. Semmi paritása nincs az F1-nek. Én nem is ez ellen érveltem. A RB-nek sosem volt ekkora előnye, mint ebben a 30 versenyes periódusban a Mercedesnek. Az is sokat elárul, h ez lehet az első olyan verseny, ahol erőből tisztán le van verve a Mercedes. Tavalyi és az idei vereségei során volt 1-1 olyan történés, ami miatt nem eldönthető, h valóban jobb lett volna a Ferrari/RB, nem-e csak rossz taktika, egy elrontott rajt, esetleg technikai hiba, vagy egy ütközés okozta a vereségüket.
grosfater
Ez a futam Ricsié lesz.
Nigel
IDÉZET(forza @ Sep 20 2015, 09:15) *
Hogy téged mi hatott meg, az ebben az esetben nem mérvadó. A tény, hogy ez a másfél év tömény unalom, abban a 4 évben meg legalább voltak periódusok, amikor más is hozzá szagolt a dolgokhoz, nem csak a RB. Azt azért érdekes látni, hogy akkor kígyót-békát kiabáltak Vettel-re, hogy azzal az autóval bárki vb lenne stb., míg most Hamilton a császár, pedig van egy igazán über autója, meg egy semmit érő csapattársa.


de, mivel a véleményemet mondom el, és azzal vitatkozol. Ricciardo meg tavaly bizonyította hogy Vettel nem egyáltalán nem egy schumacher 2. esett kelt. Mikor láttunk ilyet egy sennatól, vagy egy hamiltontól ?
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.