Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2015
F1világ Fórum > F1világ > F1 Aktuális
Oldalak: 1, 2, 3
Thibczy
A kevés európai futam közül pont ezt a szart kell megtartani mindenáron.
Mochok85
Egy rohadt nagy káoszfutam legyen. Mégegy ilyen unalmas futamot mint a mait nem birnák ki.
Zoli
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Raikkönen

Pole: Hamilton
FL: Hamilton

Rosberg meg figyeljen, el ne felejtse elfékezni az 5-ös kanyart! Aztán csak óvatosan. happy.gif
Thibczy
Mivel Hamiltonnak sose akar itt összejönni, ezért szerintem Rosberg behúzza.
A Red Bull talán kihúzza büntetés nélkül, de szerintem Kanadában vagy Ausztriában már tuti nem.
Évente egyszer ezt a szart is ki kell bírni, jó verseny itt max. akkor lesz, ha lesz valami roncsderbi amivel még a Manor is pontot szerezhet.
Pepperoni
A két Williams eddig szégyen.
Nigel
IDÉZET(Thibczy @ May 10 2015, 04:43) *
Mivel Hamiltonnak sose akar itt összejönni, ezért szerintem Rosberg behúzza.
A Red Bull talán kihúzza büntetés nélkül, de szerintem Kanadában vagy Ausztriában már tuti nem.
Évente egyszer ezt a szart is ki kell bírni, jó verseny itt max. akkor lesz, ha lesz valami roncsderbi amivel még a Manor is pontot szerezhet.


vagy pont azért ideje hogy összejöjjön mert mindig elöl egerészett.
George
IDÉZET(Nigel @ May 21 2015, 01:06) *
vagy pont azért ideje hogy összejöjjön mert mindig elöl egerészett.

2008-ban már összejött neki...
Nigel
IDÉZET(George @ May 21 2015, 02:33) *
2008-ban már összejött neki...


tudom, arra a futamra elég jól emlékszem, ugyanis pont munka miatt utaztam és nagy mákkal elkaptam a futam elejet mire a panzióba értünk smile.gif
Vito
IDÉZET(Pepperoni @ May 21 2015, 10:58) *
A két Williams eddig szégyen.

jajj... Fejezd màr be. Anno lehülyèztèl mert azt ìrtam mìg Domi meg Monti lesznek a gòrèk a Ferka nem lesz vilàgbajnok. Kìvàncsi lennèk anno 2006-ban mit mondtàl Alonsoròl akinek èvekig a se.... ...... Vettelről Rajkòròl jobb nem beszèlni. Valamint Massàròl. Egyenlőre hiàba van vègre egyben a csapat a fejlesztèsek ugyanùgy zsàkutcàt mutatnak. Az hogy a Williams kiàll magàèrt miért elitèlendő? Fœleg hogy az egyik volt istenìtett pilòtàd vezeti. Tavaly mèg a Ferrari volt szègyen. Sőt èveken àt szègyen volt az egèsz brigàd Alonsoddal együtt aki egy "szaros" Petrovot se tudott megelőzni a VB cìmèrt.
Szàllj le a földre.
Harag
IDÉZET(Vito @ May 21 2015, 03:11) *
Egyenlőre hiàba van vègre egyben a csapat a fejlesztèsek ugyanùgy zsàkutcàt mutatnak.


A vitátokban nem akarok beszállni, de az idézett részt miből gondolod? A fejlesztések fent vannak mindkét autón.
Vito
IDÉZET(Harag @ May 21 2015, 03:15) *
A vitátokban nem akarok beszállni, de az idézett részt miből gondolod? A fejlesztések fent vannak mindkét autón.

fent vannak. Előre lèpès van?
Harag
IDÉZET(Vito @ May 21 2015, 03:49) *
fent vannak. Előre lèpès van?


Csak mert nem ugrották át velük a Merciket még nem jelenti, hogy nincs velük előrelépés.
Bebizonyosodott,hogy gyorsabbak vele, mint a régi specifikációval. Ergo működnek.
Eulo_
IDÉZET(Vito @ May 21 2015, 03:11) *
jajj... Fejezd màr be. Anno lehülyèztèl mert azt ìrtam mìg Domi meg Monti lesznek a gòrèk a Ferka nem lesz vilàgbajnok. Kìvàncsi lennèk anno 2006-ban mit mondtàl Alonsoròl akinek èvekig a se.... ...... Vettelről Rajkòròl jobb nem beszèlni. Valamint Massàròl. Egyenlőre hiàba van vègre egyben a csapat a fejlesztèsek ugyanùgy zsàkutcàt mutatnak. Az hogy a Williams kiàll magàèrt miért elitèlendő? Fœleg hogy az egyik volt istenìtett pilòtàd vezeti. Tavaly mèg a Ferrari volt szègyen. Sőt èveken àt szègyen volt az egèsz brigàd Alonsoddal együtt aki egy "szaros" Petrovot se tudott megelőzni a VB cìmèrt.
Szàllj le a földre.


A te röfögéseidet olvasva mindig eszembe jut a mondás, hogy a butaságnál csak egy rosszabb: a tevékeny butaság.

Komolyan mondom, meg ne sértődj, de se füle, se farka nincs ennek a sok zöldségnek, amiket ideventillálsz nekünk napi szinten, ellenben tisztán úgy érzem, hogy esik az IQ-m, ahányszor olvasom ezeket.
Nigel
IDÉZET(Eulo_ @ May 21 2015, 07:46) *
A te röfögéseidet olvasva mindig eszembe jut a mondás, hogy a butaságnál csak egy rosszabb: a tevékeny butaság.

Komolyan mondom, meg ne sértődj, de se füle, se farka nincs ennek a sok zöldségnek, amiket ideventillálsz nekünk napi szinten, ellenben tisztán úgy érzem, hogy esik az IQ-m, ahányszor olvasom ezeket.


ha én lennék a modi már kint is lennél 3 napra ezért.

egy kis adalék a tankolás bevezetéséhez:

The regulations were changed for 2009. KERS and slick tires were introduced as well as cleaner bodywork. Despite that, overtakes failed to increase much from 2008. Then, come 2010, refuelling is banned and overtaking nearly doubles. The average overtakes per dry race in 2009 was 10.4, marginally down on the 10.54 from 2008. In 2010, the average overtakes for a dry race rose to 21.33. The only significant change in regulation from 2009 to 2010 was the banning of refuelling.
Hetye
IDÉZET(Nigel @ May 21 2015, 10:52) *
ha én lennék a modi már kint is lennél 3 napra ezért.

egy kis adalék a tankolás bevezetéséhez:

The regulations were changed for 2009. KERS and slick tires were introduced as well as cleaner bodywork. Despite that, overtakes failed to increase much from 2008. Then, come 2010, refuelling is banned and overtaking nearly doubles. The average overtakes per dry race in 2009 was 10.4, marginally down on the 10.54 from 2008. In 2010, the average overtakes for a dry race rose to 21.33. The only significant change in regulation from 2009 to 2010 was the banning of refuelling.



Amondó vagyok,hogy inkább legyen 10-15 előzés egy versenyen de az ELŐZÉS legyen.Ne ilyen DRS-es lepkefing kikerülésekből 30...

Más:Én vagyok az egyetlen aki nem érti, hogy ezen a pályán minek tartanak amúgy versenyt?Értem én, hogy luxus-fényűzés meg minden, de ez a "pálya" versenyzésre teljes mértékben alkalmatlan.Mondjuk évek óta nincs verseny a Forma 1-ben, de őszintén ez a nagydíj kinek hiányozna?Itt csak akkor lehet érdemi történés ha a Mercedesek tolatva indulnak vagy ha jön egy ki..szott nagy eső/zivatar. Ámen!
petőke
Még mindig Rosberg a favorit itten ... Pedig nem kezdett fényesen, és kérdés összeszedi e magát holnapra. Míg Hamilton magabiztos és nyilván nagyon akar nyerni pont itt - ezen a pályán amit több nagyokos ezen a fórumon leírna. Minék néznek az ilyenek F1-et ? Már az. ahogy száguldanak centikre a korlát mellett 200-on felül is egy látvány. Ez a pálya egy fogalom, legenda, tradíció. Az F1 alapvető része. Aki ezt nem érti, az tényleg jobb ha átmegy valami amcsi versenyekre ..
Triki Lauda

Elég nagy volt a különbség Lajos meg Rózsi versenytempója közt. 14-es pole idő lesz.

Aki nem érti "mi a fasznak ide verseny", az takarodjon nintendózni.
Nigel
IDÉZET(Hetye @ May 22 2015, 01:14) *
Amondó vagyok,hogy inkább legyen 10-15 előzés egy versenyen de az ELŐZÉS legyen.Ne ilyen DRS-es lepkefing kikerülésekből 30...

Más:Én vagyok az egyetlen aki nem érti, hogy ezen a pályán minek tartanak amúgy versenyt?Értem én, hogy luxus-fényűzés meg minden, de ez a "pálya" versenyzésre teljes mértékben alkalmatlan.Mondjuk évek óta nincs verseny a Forma 1-ben, de őszintén ez a nagydíj kinek hiányozna?Itt csak akkor lehet érdemi történés ha a Mercedesek tolatva indulnak vagy ha jön egy ki..szott nagy eső/zivatar. Ámen!


amit beírtam az pont arról szól hogy a tankolás bevezetése önmagában csökkentette előzések számát. nincs ott semmi DRS. egyébként szerintem az első szárnyakat leszabályoznák hogy csak annyira lehetne bonyolult mint 89 környékén akkor DRS nélkül is sokkal több előzés lenne. mivel a kocsi teljesítményét sokkal kevésbé befolyásolná a primitív aero miatt hogy más mögött halad-e.

amikor elkezdtem néni az f1et 25 éve én már akkor is vágtam milyen tradíciója van ennek a versenynek, pedig akkor még csak egy kamasz hülyegyerek voltam, komolyan tőlem akár vadászgépekkel is körözhetnének smile.gif ez nem erről szól. aztán meg ízlések és pofonok. felesleges erről vitázni.
Triki Lauda
IDÉZET(Nigel @ May 21 2015, 10:52) *
ha én lennék a modi már kint is lennél 3 napra ezért.

egy kis adalék a tankolás bevezetéséhez:

The regulations were changed for 2009. KERS and slick tires were introduced as well as cleaner bodywork. Despite that, overtakes failed to increase much from 2008. Then, come 2010, refuelling is banned and overtaking nearly doubles. The average overtakes per dry race in 2009 was 10.4, marginally down on the 10.54 from 2008. In 2010, the average overtakes for a dry race rose to 21.33. The only significant change in regulation from 2009 to 2010 was the banning of refuelling.


Ha én lennék, te permbanon lennél.
Pepperoni
IDÉZET(Vito @ May 21 2015, 03:11) *
jajj... Fejezd m?r be. Anno lehüly?zt?l mert azt ?rtam m?g Domi meg Monti lesznek a g?r?k a Ferka nem lesz vil?gbajnok. K?v?ncsi lenn?k anno 2006-ban mit mondt?l Alonsor?l akinek ?vekig a se.... ...... Vettelről Rajk?r?l jobb nem besz?lni. Valamint Mass?r?l. Egyenlőre hi?ba van v?gre egyben a csapat a fejleszt?sek ugyan?gy zs?kutc?t mutatnak. Az hogy a Williams ki?ll mag??rt miért elit?lendő? F?leg hogy az egyik volt isten?tett pil?t?d vezeti. Tavaly m?g a Ferrari volt sz?gyen. Sőt ?veken ?t sz?gyen volt az eg?sz brig?d Alonsoddal együtt aki egy "szaros" Petrovot se tudott megelőzni a VB c?m?rt.
Sz?llj le a földre.


Most hiába durrogsz, mert olyan pályákon, ahol az átlagosnál több leszorító erőre van szükség ott a Williams gyenge... Ezért rosszak esőben is. Többek között.


Nem mellesleg, amiket írtál nem tudom hogy jön ide.
dawyd728
Milyen az időjárás? biggrin.gif
Eulo_
Szakadó esőt, izgalmas futamot, és egy új legenda születését akarom látni.
Eulo_
IDÉZET(Triki Lauda @ May 22 2015, 08:37) *
Ha én lennék, te permbanon lennél.


Ígyígy. smile.gif
Hetye
IDÉZET(Eulo_ @ May 22 2015, 06:34) *
Szakadó esőt, izgalmas futamot, és egy új legenda születését akarom látni.


Verstappen? tongue.gif
Pepperoni
IDÉZET(Hetye @ May 22 2015, 06:47) *
Verstappen? tongue.gif


Így, hogy már csendben van és teszi a dolgát nincs vele bajom amúgy. smile.gif
dawyd728
IDÉZET(Pepperoni @ May 22 2015, 11:08) *
Így, hogy már csendben van és teszi a dolgát nincs vele bajom amúgy. smile.gif

Ez a csendben van és teszi a dolgát érvelést sosem értettem.
Mindenki annyit nyilatkozik, amennyit kérdezik, illetve azt kérdezik, aki vmiért megosztó.
Elég megnézni a csapatfőnökök sajtótájékoztatóját, ahol vagy 5 kérdés volt csak Max-ról, egy csütörtöki FP1 2. hely után. Ja és nem csak Tost-tól hanem kis híján mind a hatuktól kíváncsiak voltak a kérdezők, milyen véleménnyel vannak róla. Ez nem egészséges.

Ergo, ha év elején megtagadta volna a nyilatkozattételt, azt az RB és a nézők se vették volna jó néven, akkor meg az lett volna a baj, h milyen beképzelt flegma gyerek, aki szarik az F1 íratlan szabályaira...
Az a gond, a legtöbb embert nem is Max bosszantja fel, hanem a RB, akik hoztak egy olyan döntést, ami a többségnek nem tetszik, nekem se.
Triki Lauda
IDÉZET(Pepperoni @ May 22 2015, 11:08) *
Így, hogy már csendben van és teszi a dolgát nincs vele bajom amúgy. smile.gif


Ez rendes tőled, bizti nyugodtan alszik így.
Pepperoni
IDÉZET(Triki Lauda @ May 23 2015, 07:51) *
Ez rendes tőled, bizti nyugodtan alszik így.


Most ezt miért kell Triki?
Triki Lauda

Streamet vki?
Zoli
IDÉZET(Triki Lauda @ May 23 2015, 11:02) *
Streamet vki?

http://cricfree.sx/sky-sports-f1-live-stream-1
Pepperoni
Hamilton milyen gumival futotta az 1:16.7-et?
Triki Lauda
IDÉZET(Pepperoni @ May 23 2015, 11:43) *
Hamilton milyen gumival futotta az 1:16.7-et?


szuperlágyon
Pepperoni
IDÉZET(Triki Lauda @ May 23 2015, 11:46) *
szuperlágyon


Köszi! Akkor Rozi lágyos köre nem is olyan rossz. wink.gif
Pepperoni
Vettel blink.gif unsure.gif rolleyes.gif
Zava
IDÉZET(Pepperoni @ May 23 2015, 11:56) *
Vettel blink.gif unsure.gif rolleyes.gif

hát igen, ez eléggé wtf.
azt hiszem mégsem szurkolok a szemerkél esőért. biggrin.gif
Triki Lauda

De Hamilton is ment 17,1-et lágyon...nem értem eszt.
Pepperoni
IDÉZET(Zava @ May 23 2015, 12:03) *
hát igen, ez eléggé wtf.
azt hiszem mégsem szurkolok a szemerkél esőért. biggrin.gif


Mercik alig gyorsultak szuperlággyal. Rozi is 4 tizedet. Vagy altatnak vagy nem jó nekik a szuperlágy.
Pepperoni
IDÉZET(Zava @ May 23 2015, 12:03) *
hát igen, ez eléggé wtf.
azt hiszem mégsem szurkolok a szemerkél esőért. biggrin.gif


Nehogy! tongue.gif Kanadában is izgi lesz a szuperlágy rolleyes.gif
Pepperoni
Nigel

Pénteken csütörtökön leoltottál mikor írtam, hogy ez nem a Williams versenye lesz wink.gif
Triki Lauda
Most kell elfékezni!:)
Zoli
Rajkó megint szépen kikapott.
petőke
Háty igeny ... pont az történt amire számítottam - Rosberg túlbuzgólkodta. Nem is egyszer.
A Williams nem szereti a kanyarokat. A Red Bull meg igen.
Jeti
Raikkonen monnyon le.
sad.gif
Lóri
A Q3 elég jól összejött Lewisnak, két erős körrel. Kellett most ez. smile.gif

Kiminek lesz dolga a két Toroval holnap biggrin.gif
A Professzor
IDÉZET(Jeti @ May 23 2015, 03:06) *
Raikkonen monnyon le.
sad.gif


Meg Rosberg is, az elfékezése nélkül Button a Q3-ba jut.
Triki Lauda
IDÉZET(A Professzor @ May 23 2015, 03:20) *
Meg Rosberg is, az elfékezése nélkül Button a Q3-ba jut.


Simán. Ez azért nem rossz.
Pepperoni
IDÉZET(petőke @ May 23 2015, 03:04) *
Háty igeny ... pont az történt amire számítottam - Rosberg túlbuzgólkodta. Nem is egyszer.
A Williams nem szereti a kanyarokat. A Red Bull meg igen.


Williams a lassú pályákat nem szereti. Kanadában amennyire itt szarok, annyira jók lesznek. RB-nak tényleg jól jön a lassú pálya.
George
IDÉZET(A Professzor @ May 23 2015, 03:20) *
Meg Rosberg is, az elfékezése nélkül Button a Q3-ba jut.

Rosberg rendesen elbaszta ezt Buttonnak. Nagyon sajnálom őt, és a csapatot, mert ez lélektanilag fontos lett volna nekik.
Lóri
Egyébként Rosberg elfelejtette, hogy most Hamilton van elől? biggrin.gif

Hamilton okos volt idén, nem engedte, hogy Rozi előtte menjen a Q3-ban. rolleyes.gif
Lóri
IDÉZET(Pepperoni @ May 23 2015, 03:25) *
Williams a lassú pályákat nem szereti. Kanadában amennyire itt szarok, annyira jók lesznek. RB-nak tényleg jól jön a lassú pálya.


Kanadában még az is sanszos, hogy verik a Ferrarikat Massáék.
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.