Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Jean-Éric Vergne
F1világ Fórum > F1világ > Más versenysorozatok
Oldalak: 1, 2
Zava


karrier:
  • 2007-es Formula Campus Renault bajnok
  • 2009-es Formula Renault 2.0 európa és nyugat-európa második helyezett
  • 2010-es Brit F3 bajnok
  • 2011-es WSR második helyezett
  • 2011-es Toro Rosso teszpilóta


és egy idézet Bergertől:

IDÉZET
I've heard a lot of good things about Vergne - that maybe he is the next Vettel


meglássuk. valamiért úgy érzem, hogy kraftosabb mint Ricciardo, viszont az is biztos, hogy nagyképűbb is, kb az ellentéte a csupa vigyor Ricsinek. talán az ő csapaton belüli párharcuk lesz a jövő év egyik fénypontja. smile.gif
Dankson
A nagyképûséghez nem fér kétség. De majd letörik a szarva amikor rájön h a TR nem RB.. Ricciardo legalább már tudja milyen is szart vezetni.
still
Ricsi úgy néz ki, mint Riki Böbi Jean Girard-ja. biggrin.gif

Remélem elkapja Vergnét. Amúgy már kurvára unom a Red Bullos pilótatenyésztést. Tizenötből itt ragad egy, a többi meg klotyó.
forza
IDÉZET(still @ Dec 27 2011, 11:24) *
Ricsi úgy néz ki, mint Riki Böbi Jean Girard-ja. biggrin.gif

Remélem elkapja Vergnét. Amúgy már kurvára unom a Red Bullos pilótatenyésztést. Tizenötből itt ragad egy, a többi meg klotyó.


Azért ez anno is így volt. A teljesség igénye nélkül: Mazzacane, Gené, Badoer, Takagi - kb. jöttek, láttak, buktak és mentek. A minardis, hovatovább, még az arrows-os pilóták nagy részének is ez volt a sorsa.
still
IDÉZET(forza @ Dec 27 2011, 11:51) *
Azért ez anno is így volt. A teljesség igénye nélkül: Mazzacane, Gené, Badoer, Takagi - kb. jöttek, láttak, buktak és mentek. A minardis, hovatovább, még az arrows-os pilóták nagy részének is ez volt a sorsa.

Ebből kettő fizetős antitalent volt, nem tehetségkutatós pilóta.
Ne keverjük a kettőt: a Minardi valóban kinevelt pár jó pilótát ( Fisichella, Trulli, Alonso, Webber ), de a többi szinte 100 százalékig bérpilóta volt, gondolok itt Lavaggira, Zsótira, Brunira, Yoongra, Marquesre, Tuerore, Nakanóra, és még sorolhatnánk.
A Red Bull pedig szponzorál/felkarol alsóbb szériákban pár srácot, majd amikor az ő mércéjükkel mérve kudarcot vallanak, akkor dobják őket, mint egy kurvát, egy kivétel Vettelt leszámítva eddig.
forza
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 12:40) *
Ebből kettő fizetős antitalent volt, nem tehetségkutatós pilóta.
Ne keverjük a kettőt: a Minardi valóban kinevelt pár jó pilótát ( Fisichella, Trulli, Alonso, Webber ), de a többi szinte 100 százalékig bérpilóta volt, gondolok itt Lavaggira, Zsótira, Brunira, Yoongra, Marquesre, Tuerore, Nakanóra, és még sorolhatnánk.
A Red Bull pedig szponzorál/felkarol alsóbb szériákban pár srácot, majd amikor az ő mércéjükkel mérve kudarcot vallanak, akkor dobják őket, mint egy kurvát, egy kivétel Vettelt leszámítva eddig.


A Minardi kinevelt pár jó pilótát, akiket el is vitt más csapat. A Toro Rosso ettől annyiban több, hogy tőlük ugyanúgy elvihet másik csapat pilótát, most is vihetnék Algát és/vagy Buemit. Ugyanakkor, ha valaki jól teljesít, mint Vettel, biztosítják a feljebb lépést is, ami miatt bizonyos értelemben még plusz is van a Minardihoz képest abban, amit csinálnak.
still
IDÉZET(forza @ Dec 28 2011, 10:58) *
A Minardi kinevelt pár jó pilótát, akiket el is vitt más csapat. A Toro Rosso ettől annyiban több, hogy tőlük ugyanúgy elvihet másik csapat pilótát, most is vihetnék Algát és/vagy Buemit. Ugyanakkor, ha valaki jól teljesít, mint Vettel, biztosítják a feljebb lépést is, ami miatt bizonyos értelemben még plusz is van a Minardihoz képest abban, amit csinálnak.

Ezt szépen becsomagoltad.
forza
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 11:12) *
Ezt szépen becsomagoltad.


Nem értelek, komolyan. Meg azokat sem, akik most ekézik a Toro Rosso-t, ill.a Red Bull boss-t. Még hány évet kellett volna adniuk Algának és Bueminek?
still
IDÉZET(forza @ Dec 28 2011, 11:30) *
Nem értelek, komolyan. Meg azokat sem, akik most ekézik a Toro Rosso-t, ill.a Red Bull boss-t. Még hány évet kellett volna adniuk Algának és Bueminek?

Nem csak erről a két tagról van szó, hanem számold össze, 2005 óta mennyi pilótát temettek el!
Egyébként Alga maradhatott volna, mércének. Most a két új egy esetlegesen szar autóval majd megint kapja az extrém gumitaktikát, előzgetnek a középmezőnyben, de nem jön nekik össze egy káoszfutamos győzelem, és jövőre mehetnek, mert a Red Bull tehetséggyára éppen kitermelt mást. De ők tudják.
nm_
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 12:40) *
Ebből kettő fizetős antitalent volt, nem tehetségkutatós pilóta.
Ne keverjük a kettőt: a Minardi valóban kinevelt pár jó pilótát ( Fisichella, Trulli, Alonso, Webber ), de a többi szinte 100 százalékig bérpilóta volt, gondolok itt Lavaggira, Zsótira, Brunira, Yoongra, Marquesre, Tuerore, Nakanóra, és még sorolhatnánk.
A Red Bull pedig szponzorál/felkarol alsóbb szériákban pár srácot, majd amikor az ő mércéjükkel mérve kudarcot vallanak, akkor dobják őket, mint egy kurvát, egy kivétel Vettelt leszámítva eddig.

Úgy is nézheted a dolgot, hogy a STR nélkül még lehetőséget sem kaptak volna bekerülni az F1-be.

Ami véleményem szerint visszás, hogy menesztésüket a pilótakeringő végére időzítették, ezzel csökkentve az esélyeiket a pilótapiacon.
forza
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 11:43) *
Nem csak erről a két tagról van szó, hanem számold össze, 2005 óta mennyi pilótát temettek el!
Egyébként Alga maradhatott volna, mércének. Most a két új egy esetlegesen szar autóval majd megint kapja az extrém gumitaktikát, előzgetnek a középmezőnyben, de nem jön nekik össze egy káoszfutamos győzelem, és jövőre mehetnek, mert a Red Bull tehetséggyára éppen kitermelt mást. De ők tudják.


Én azért nem így látom. Saját nevelésként 2-3 évet tuti kapnak, nem lesznek kidobva 1 év múlva. 2-3 év meg több, mint elégséges ahhoz, hogy kiderüljön, top pilóta-e valaki, vagy csak "average maximum", ahogy Berger mondja. Én annyiból egyetértek azokkal, akik sajnálják Algát meg Buemit, hogy azért bőven elférnének a mezőnyben, nem annyira gyengék, hogy ne lehessen ülésük. Csak hát a TR az szisztematikusan működik, alá kell dolgozniuk az anyacsapatnak, és ez valahol érthető is. Ha a te pénzedről lenne szó, neked is az lenne a célod és az üzleti érdeked, hogy megtaláld azt a pilótát, aki a fő csapatodat hosszú távon sikerre viszi, vagy legalábbis viheti.
forza
IDÉZET(nm_ @ Dec 28 2011, 11:55) *
Úgy is nézheted a dolgot, hogy a STR nélkül még lehetőséget sem kaptak volna bekerülni az F1-be.

Ami véleményem szerint visszás, hogy menesztésüket a pilótakeringő végére időzítették, ezzel csökkentve az esélyeiket a pilótapiacon.


Egyetértek. A menesztés magyarázható szakmailag, a módja viszont nem fair.
Zava
IDÉZET(forza @ Dec 28 2011, 11:57) *
Én azért nem így látom. Saját nevelésként 2-3 évet tuti kapnak, nem lesznek kidobva 1 év múlva. 2-3 év meg több, mint elégséges ahhoz, hogy kiderüljön, top pilóta-e valaki, vagy csak "average maximum", ahogy Berger mondja. Én annyiból egyetértek azokkal, akik sajnálják Algát meg Buemit, hogy azért bőven elférnének a mezőnyben, nem annyira gyengék, hogy ne lehessen ülésük. Csak hát a TR az szisztematikusan működik, alá kell dolgozniuk az anyacsapatnak.

ja, most a következő eresztés a juniorok közül még csak a 2.0ban vitézkedik (Sainz és Kvyat) és tippre jövőre is, tehát egy ideig még ha akarnák is nehezen váltanák őket le (de nem akarják)
bár ha jól tudom leigazolták Lewis Williamsont (2010es mclaren BRDC díjazott asszem?) hasonló szerepkörbe, mint Ricciardo volt 2010ben, illetve Vergne tavaly.
bár szerintem ez hogy egyszerre berakták őket, arra utal, hogy szétlövés lesz köztük Webber helyére, legkésőbb 2014től, de ha valamelyikük nagyon meggyőző már első évében, akkor akár 2013tól.
still
IDÉZET(forza @ Dec 28 2011, 12:01) *
Egyetértek. A menesztés magyarázható szakmailag, a módja viszont nem fair.

Nem értitek.
Amire én kihegyeztem a dolgot, az a Red Bull futószalagos sztárcsinálója-süllyesztője, ami egy vicc ebben a formában. Úgy pörögnek a pilóták a csapataik körül, mint a potenciális lónyál vásárló két doboz lötty után, érdekes marketing.

Zava
IDÉZET(nm_ @ Dec 28 2011, 11:55) *
Úgy is nézheted a dolgot, hogy a STR nélkül még lehetőséget sem kaptak volna bekerülni az F1-be.

Ami véleményem szerint visszás, hogy menesztésüket a pilótakeringő végére időzítették, ezzel csökkentve az esélyeiket a pilótapiacon.

elvileg eredetileg Vergne-Alga volt a terv, Ricciardot pedig a caterhambe akarták berakni Trulli helyére, de valami az utolsó pillanatban változhatott (vagy jelentkezett Petrov egy tömött aktatáskával, vagy esetleg Trulli kivásárlása nehézségekbe ütközött, pl túl sok pénzbe került volna) emiatt került be mindkét srác a torohoz, és emiatt szóltak ilyen későn.
viszont az is igaz, hogy ez nem magyarázza meg, hogy Bueminek miért ilyen későn (és szimulátormunka kellős közepén) szóltak.
forza
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 12:07) *
Nem értitek.
Amire én kihegyeztem a dolgot, az a Red Bull futószalagos sztárcsinálója-süllyesztője, ami egy vicc ebben a formában. Úgy pörögnek a pilóták a csapataik körül, mint a potenciális lónyál vásárló két doboz lötty után, érdekes marketing.


De értem, csak szerintem ez nem teljesen így van. Legalábbis Buemi és Alga bőven megkapta a lehetőséget, nem csak egy futó kaland volt számukra a Toro Rosso. Buemi kapott 3 teljes szezont, Alga 2 és felet. Ez azért korántsem futószalag, szerintem. Az, hogy Klien, Doornbos meg a többi TR-es rövidebb időt kapott, való igaz. De az akkor volt, azóta már más a sportpolitikájuk, úgy tűnik.
nm_
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 12:10) *
elvileg eredetileg Vergne-Alga volt a terv, Ricciardot pedig a caterhambe akarták berakni Trulli helyére, de valami az utolsó pillanatban változhatott (vagy jelentkezett Petrov egy tömött aktatáskával, vagy esetleg Trulli kivásárlása nehézségekbe ütközött, pl túl sok pénzbe került volna) emiatt került be mindkét srác a torohoz, és emiatt szóltak ilyen későn.
viszont az is igaz, hogy ez nem magyarázza meg, hogy Bueminek miért ilyen későn (és szimulátormunka kellős közepén) szóltak.

Trullival nincsen különösebb bajom, de már felesleges ebbe a mezőnybe. Jobb lett volna az általad leírt forgatókönyv, Alga tényleg felfelé lépegetett.
Dankson
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 11:10) *
elvileg eredetileg Vergne-Alga volt a terv, Ricciardot pedig a caterhambe akarták berakni Trulli helyére, de valami az utolsó pillanatban változhatott (vagy jelentkezett Petrov egy tömött aktatáskával, vagy esetleg Trulli kivásárlása nehézségekbe ütközött, pl túl sok pénzbe került volna) emiatt került be mindkét srác a torohoz, és emiatt szóltak ilyen későn.
viszont az is igaz, hogy ez nem magyarázza meg, hogy Bueminek miért ilyen későn (és szimulátormunka kellős közepén) szóltak.

Ez csak pletyka volt. Soha senki nem erositette meg.
Zava
IDÉZET(Dankson @ Dec 28 2011, 12:30) *
Ez csak pletyka volt. Soha senki nem erositette meg.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/96670
fajl.
Dankson
IDÉZET(forza @ Dec 28 2011, 11:11) *
De értem, csak szerintem ez nem teljesen így van. Legalábbis Buemi és Alga bőven megkapta a lehetőséget, nem csak egy futó kaland volt számukra a Toro Rosso. Buemi kapott 3 teljes szezont, Alga 2 és felet. Ez azért korántsem futószalag, szerintem. Az, hogy Klien, Doornbos meg a többi TR-es rövidebb időt kapott, való igaz. De az akkor volt, azóta már más a sportpolitikájuk, úgy tűnik.

Csak azt a kis tényt elfelejted hozzátenni a csapat is az elmult 3 évben visszafelé lépegetett. Nem igazán értem milyen eredmény lett volna a fejlôdés. A ganaj marco szemrebbenés nélkül 2 nappal a kirúgás elôtt hazudott Alersuarinak ..... üzlet ide vagy oda ez gerinctelen és undorító. Egyértelmû h azért szóltak késôn h a két kirúgottnak ne legyen helye jövôre másnâl, ne vegyenek el pontokat tôlüg, ne verjék esetlegesen el a két új tehettségüket.
Dankson
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 11:32) *

Ez neked megerôsítés laugh.gif
Zava
IDÉZET(Dankson @ Dec 28 2011, 12:38) *
Ez neked megerôsítés laugh.gif

mi kell még? sokszor még olyankor is tagadják hogy kapcsolatban lennének egy csapattal, amikor komolyan tárgyalnak/le is szerződtek már. ha nyíltan megmondja, hogy "igen, van esély a caterhamre" akkor ott volt is erről szó, hidd el.
Dankson
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 11:42) *
mi kell még? sokszor még olyankor is tagadják hogy kapcsolatban lennének egy csapattal, amikor komolyan tárgyalnak/le is szerződtek már. ha nyíltan megmondja, hogy "igen, van esély a caterhamre" akkor ott volt is erről szó, hidd el.

"I would like to say there's a chance, but at least for me that's probably all it is for now, just a chance."

Én ezt olvastam. Ez minden csak nem megerősítése annak h bármiről is tárgyaltak, csupán annyi h tervbe vették. Mivel Daniel sem tudthatta h beteszik a TR-ba nyilván esélyt is látott ebben. Én arra gondoltam h amit fent levezettél, h ezért húzták, meg h Petrov beállított egy aktatáska pénzzel stb stb. Ez mind csak pletyka, és nem mossa ki a lónyálasok szennyesét. Jelen pillanatban a RB és társai a leundorítóbb csapat az F1-ben.
Zava
IDÉZET(Dankson @ Dec 28 2011, 01:55) *
"I would like to say there's a chance, but at least for me that's probably all it is for now, just a chance."

Én ezt olvastam. Ez minden csak nem megerősítése annak h bármiről is tárgyaltak, csupán annyi h tervbe vették. Mivel Daniel sem tudthatta h beteszik a TR-ba nyilván esélyt is látott ebben. Én arra gondoltam h amit fent levezettél, h ezért húzták, meg h Petrov beállított egy aktatáska pénzzel stb stb. Ez mind csak pletyka, és nem mossa ki a lónyálasok szennyesét. Jelen pillanatban a RB és társai a leundorítóbb csapat az F1-ben.

mint angliában élőnek, remélem nem mondok újdonságot azzal, hogy a 'chance' az nem tervbe vevést, hanem esélyt jelent. ha esély volt rá, akkor viszont nyilván tárgyaltak is, mert a levegőbe csak úgy nem mondogatja az ember, hogy van rá esély, hogy xy csapatnál fogok versenyezni.
Dankson
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 01:11) *
mint angliában élőnek, remélem nem mondok újdonságot azzal, hogy a 'chance' az nem tervbe vevést, hanem esélyt jelent. ha esély volt rá, akkor viszont nyilván tárgyaltak is, mert a levegőbe csak úgy nem mondogatja az ember, hogy van rá esély, hogy xy csapatnál fogok versenyezni.

Magyaráz már meg nekem h mit jelent a chance biggrin.gif Ha ez neked megerősítést jelent h tárgyaltak akkor jólvan. Nekem nem tongue.gif
still
IDÉZET(Dankson @ Dec 28 2011, 12:30) *
Ez csak pletyka volt. Soha senki nem erositette meg.

Ezért repült Alga

Feltartotta egy FP-n a félszemű kis kedvencét, örüljön, hogy nem koncolták fel nyilvánosan! dry.gif
noncsi
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 03:59) *
Ezért repült Alga

Feltartotta egy FP-n a félszemű kis kedvencét, örüljön, hogy nem koncolták fel nyilvánosan! dry.gif


Hát ez gyönyörű. Valaki ezek után még leszedné Alonsoról a keresztvizet a Petrov-féle ökölrázás miatt?
Zava
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 03:59) *
Ezért repült Alga

Feltartotta egy FP-n a félszemű kis kedvencét, örüljön, hogy nem koncolták fel nyilvánosan! dry.gif

így van, minden bizonnyal ezért repült. csoda, hogy egyáltalán a korea utáni futamokra kapott ülést, sőt, hogy koreára.
most komolyan, still...


Alga figyelhetett volna kicsit jobban, lord Helmet meg feleslegesen kerített ennek ekkora feneket.
still
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 05:06) *
így van, minden bizonnyal ezért repült. csoda, hogy egyáltalán a korea utáni futamokra kapott ülést, sőt, hogy koreára.
most komolyan, still...


Alga figyelhetett volna kicsit jobban, lord Helmet meg feleslegesen kerített ennek ekkora feneket.

Alga tavaly Abu-Dhabiban sem figyelt, hanem vegődött Webber ellen, Marko akkor nem volt ennyire dühös...

Egyébként igenis sokat számíthat, ha valaki ellenszegül a nagyúrnak, és visszapofázik.
Zava
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 05:10) *
Alga tavaly Abu-Dhabiban sem figyelt, hanem vegődött Webber ellen, Marko akkor nem volt ennyire dühös...

Egyébként igenis sokat számíthat, ha valaki ellenszegül a nagyúrnak, és visszapofázik.

nyilván nem dühöngött, mert mire Alga kiszállt a kocsiból, hogy dühönghessen vele, volt jobb dolga is, konkrétan Vettel vb címének ünneplése. te a helyében melyiket választottad volna? tongue.gif
érdekességképp: ha Alga akkor rögtön elengedi Webbót, akkor lehet hogy a ferrarinak túl késő lett volna Alonsot kihozni, és akkor már inkább maradtak volna Vettelék stratégiáján, ami teljesen máshova vezethetett volna.
still
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 05:15) *
nyilván nem dühöngött, mert mire Alga kiszállt a kocsiból, hogy dühönghessen vele, volt jobb dolga is, konkrétan Vettel vb címének ünneplése. te a helyében melyiket választottad volna? tongue.gif
érdekességképp: ha Alga akkor rögtön elengedi Webbót, akkor lehet hogy a ferrarinak túl késő lett volna Alonsot kihozni, és akkor már inkább maradtak volna Vettelék stratégiáján, ami teljesen máshova vezethetett volna.

Éppen ezért illene a mutogatós hülyegyereknek meg félszemű haverjának is leborulni Alga előtt, és megcsókolni a lába nyomát is, mert ha nem húzzák be Alonsót a csőbe, akkor cseszhetik a tavalyi évet.

Most komolyan, házon belül, egy szabadedzéses semmiség miatt, minek kell keménykedni?
Zava
IDÉZET(still @ Dec 28 2011, 05:24) *
Éppen ezért illene a mutogatós hülyegyereknek meg félszemű haverjának is leborulni Alga előtt, és megcsókolni a lába nyomát is, mert ha nem húzzák be Alonsót a csőbe, akkor cseszhetik a tavalyi évet.

Most komolyan, házon belül, egy szabadedzéses semmiség miatt, minek kell keménykedni?

az első részét remélem nem gondoltad full komolyan (Petrovot is megtapsolták a red bullosok amikor kiszállt a kocsiból, de aranyba egyikük nevét sem fogják foglalni azért), a második részével kapcsolatban meg már kifejtettem véleményem:

IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 05:06) *
...lord Helmet meg feleslegesen kerített ennek ekkora feneket.
Dankson
IDÉZET(Zava @ Dec 28 2011, 04:06) *
így van, minden bizonnyal ezért repült. csoda, hogy egyáltalán a korea utáni futamokra kapott ülést, sőt, hogy koreára.
most komolyan, still...


Alga figyelhetett volna kicsit jobban, lord Helmet meg feleslegesen kerített ennek ekkora feneket.

Ez egy szaros szabadedzés volt. A videó is tökéletesen megmutatja h mekkora fasz is a félszemű majom.
still
Na csak megvannak az első pontok, a rajtpozíciójához képest ez nagy eredmény.
Zoli
Ez nálam eddig mindent visz a monacói sisakok közül:

Oldalnézetből nagyon jól néz ki.
hunocsi
Szerintem is nagyon jó, tavaly is király sisakja volt itt, akkor Alesinak tisztelgett:
Zava









ez nagyon ott van. így kell kinéznie egy sisaknak...
Zoli
IDÉZET(Zava @ May 22 2013, 06:40) *









ez nagyon ott van. így kell kinéznie egy sisaknak...

Baromi jó! Mennyivel jobbak ezek az egyszerű, letisztult dizájnok, mint a mai csiricsáré sablon sisakok, a kihagyhatatlan "tüske" motívummal mindenhol. smile.gif
Bár hozzá kell tenni, hogy ezeknek is így van igazából "értéke", hogy ha egyedülálló a mezőnyben, vagy csak kevesen használnak ilyet.
Zava
IDÉZET(Zoli @ May 22 2013, 07:03) *
Baromi jó! Mennyivel jobbak ezek az egyszerű, letisztult dizájnok, mint a mai csiricsáré sablon sisakok, a kihagyhatatlan "tüske" motívummal mindenhol. smile.gif
Bár hozzá kell tenni, hogy ezeknek is így van igazából "értéke", hogy ha egyedülálló a mezőnyben, vagy csak kevesen használnak ilyet.

a hiszterézis-görbére gondolsz? tongue.gif


be kéne vezetni szabályként, hogy a sisakfestések csak egyenes vonalakból állhatnak, és max 5 színből. biggrin.gif
hunocsi
Remek teljesítmény, 6. hely erőből! Monacoban is 8. volt, jól mentek neki a nedves edzések is, elég szépen áll a pechekkel megspékelt szezonkezdet után.
still
IDÉZET(hunocsi @ Jun 9 2013, 10:39) *
Remek teljesítmény, 6. hely erőből! Monacoban is 8. volt, jól mentek neki a nedves edzések is, elég szépen áll a pechekkel megspékelt szezonkezdet után.

Nájsz, de ő eleve top tízből indult.
di Resta az igazi truváj, illetve Massa. Jól felszívták magukat.
Lóri
IDÉZET(still @ Jun 9 2013, 10:41) *
Nájsz, de ő eleve top tízből indult.
di Resta az igazi truváj, illetve Massa. Jól felszívták magukat.


Hát, volt mi után. biggrin.gif
Zava
IDÉZET(hunocsi @ Jun 9 2013, 10:39) *
Remek teljesítmény, 6. hely erőből! Monacoban is 8. volt, jól mentek neki a nedves edzések is, elég szépen áll a pechekkel megspékelt szezonkezdet után.

ha jól tippelek, Vettel óta ez a legjobb eredményük.
hülye torósok, nem tudják kitalálni, hogy melyikük a jobb, így ki lesz mind a kettő baszva. laugh.gif

viccet félre: az utóbbi futamokon eléggé középmezőny elejének tűnnek, csak véletlen az egybeesés a Kulcsember érkezésével? nemrégiben (most nem tudom hirtelen, hogy monacora, vagy barcelonára) hoztak egy új kipufogót, ami átmenet a red bullos és a mclarenes között, azóta egészen izmosnak tűnnek.
Dream
Ez a csávó akkor se elég jó Vettel csapattársának.
hunocsi
Nagyon jól ment a szabadedzéseken (5. és 4. hely, jó idők nehéz autóval), erre elcseszte a csapat a Q1-ben a taktikázást Ricciardoval egyetemben x(
Clyde


A sityak már menő lesz.
hunocsi
Tavaly egész jól ment itt, amíg Schumacher akcióba nem lépett, úgyhogy akár fel is érhet a sisak szintjére smile.gif
hunocsi
IDÉZET(hunocsi @ Sep 18 2013, 11:04) *
Tavaly egész jól ment itt, amíg Schumacher akcióba nem lépett, úgyhogy akár fel is érhet a sisak szintjére smile.gif

Idén összejött, zseniálisan ment. Két 5mp-s büntetéssel (és egy kicsit elrontott időmérővel) lett hatodik.
Viszont volt a héten egy nyilatkozata, miszerint a Red Bull már egyáltalán nem támogatja, menedzser nélkül kell helyet keresnie sad.gif Talán a Nissan LMP1 programjában lesz helye, ha a Forma-1-ben már nem.
dawyd728
IDÉZET(hunocsi @ Sep 21 2014, 04:46) *
Idén összejött, zseniálisan ment. Két 5mp-s büntetéssel (és egy kicsit elrontott időmérővel) lett hatodik.
Viszont volt a héten egy nyilatkozata, miszerint a Red Bull már egyáltalán nem támogatja, menedzser nélkül kell helyet keresnie sad.gif Talán a Nissan LMP1 programjában lesz helye, ha a Forma-1-ben már nem.

Hát én nagyon sajnálnám, ha nem lenne helye jövőre az F1-ben. Itt jön ki, h Red Bullt leszámítva nincs szponzor a RBJuniorok mögött. Pl. egy Massa előbb kap állást, mert lehet pályán 2tizeddel lassabb, mint JEV, csak a brazil pénzekkel 3 tizedet lehet gyorsítani az autón.
Éjszaka hallgattam Várhegyi doktorékat, ők is említették a Nissant. Ha menni kell, akkor a japánoknál nem lenne rossz helyen.
hunocsi
IDÉZET(dawyd728 @ Sep 21 2014, 04:57) *
Hát én nagyon sajnálnám, ha nem lenne helye jövőre az F1-ben. Itt jön ki, h Red Bullt leszámítva nincs szponzor a RBJuniorok mögött. Pl. egy Massa előbb kap állást, mert lehet pályán 2tizeddel lassabb, mint JEV, csak a brazil pénzekkel 3 tizedet lehet gyorsítani az autón.
Éjszaka hallgattam Várhegyi doktorékat, ők is említették a Nissant. Ha menni kell, akkor a japánoknál nem lenne rossz helyen.

Hallottam tegnap egy olyat, miszerint talán a Sauberben esetleg Sutilt válthatja. Nem tudom ez mennyire lenne jó megoldás a Sauber jelen helyzete alapján... Esetleg ha Stroll megveszi a csapatot, de anélkül nem lenne egy bíztató opció az idei év alapján.
Viszont ha a Nissanban összekerülne Mardenborough-val egy autóba, akkor a 8-as Toyota helyett tuti nekik szurkolnék a legjobban biggrin.gif (már eleve azt sajnáltam velük kapcsolatban, hogy idén Lapierre-re cserélték Sarrazint)
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.