Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Teljes verzió: Fernando Alonso
F1világ Fórum > F1világ > Szurkolói klubok
Oldalak: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123
Vaant
IDÉZET(grosfater @ Nov 25 2012, 09:11) *
grat nando, szép munka volt...de jövőre még nehezebb lesz...

Szerintem az elmúlt éveket figyelembe véve 2013-ban lehet a legtöbb keresnivalója a Ferrarinak. Szabályváltozás nincs, illetve DDRS ban, de az nekik csak jó, mivel úgysem használták és jó az alap.
Alonsonak grat az évért és sportszerűen fogadta a történteket. Mármint ami a dobogóból látszott.
grosfater
IDÉZET(Vaant @ Nov 25 2012, 09:42) *
Szerintem az elmúlt éveket figyelembe véve 2013-ban lehet a legtöbb keresnivalója a Ferrarinak. Szabályváltozás nincs, illetve DDRS ban, de az nekik csak jó, mivel úgysem használták és jó az alap.
Alonsonak grat az évért és sportszerűen fogadta a történteket. Mármint ami a dobogóból látszott.

hát épp ezaz...a nyúíteam-et fölülmúlni...a csodacilindert mindenkinek elő kell kapni.
Zoli
IDÉZET(Ferrarista @ Nov 25 2012, 09:13) *
Jövőre már a red bull űrautó lesz.
2002ben Schuminak űrautója volt, 2003ban pár ponttal nyert. 2004ben űrautója volt.
2011 Vettel űrautó, 2012 pár pont, 2013 űrautó

Mondok mást, ami a bajnokságokat illeti: 2009 unalmas, 2010 izgalmas, 2011 unalmas, 2012 izgalmas. Vagyis a páratlan évek nem voltak jók. Ezalatt nyilván azt értem, hogy 1, vagy több pilótáról szólt az év (2009 második felében Button mondjuk sehol sem volt, de a vb címe nem került veszélybe). Ez alapján 2013 is unalmas lesz. Persze remélem nem... biggrin.gif
noncsi
Nem is tudom mit írhatnék..
Úgy ültem le megnézni a brazil versenyt, hogy lélekben már feladtam és beletörődtem Vettel harmadik címébe.
Azután jött a rajt és elkezdtem reménykedni. Hiába. Ez a legrosszabb, hogy pár pillanatig ismét elhittem, hogy meg lehet ezt csinálni, behúzhatja ő is a címet. És mégsem.
Hát mit ne mondjak, eléggé el vagyok keseredve.
Viszont hihetetlenül büszke vagyok rá, mert ebben az évben is megmutatta, hogy ő a legnagyobb küzdő - beleszámítva ebbe a legutóbbi két-három homályos versenyét is. Azt, hogy még most is harcban voltak a vb-címért neki köszönhette a csapat és nem fordítva. Emberi volt idén, kitartó és koncentráltan küzdött. Ez ő. smile.gif Már csak egy hozzá méltó technika kéne. wink.gif Talán jövőre...
noncsi
smile.gif

IDÉZET
“When you do something with your heart, when you do something with 100%, you have to be happy. For the team.”






Thibczy
IDÉZET(Zoli @ Nov 25 2012, 10:05) *
Mondok mást, ami a bajnokságokat illeti: 2009 unalmas, 2010 izgalmas, 2011 unalmas, 2012 izgalmas. Vagyis a páratlan évek nem voltak jók. Ezalatt nyilván azt értem, hogy 1, vagy több pilótáról szólt az év (2009 második felében Button mondjuk sehol sem volt, de a vb címe nem került veszélybe). Ez alapján 2013 is unalmas lesz. Persze remélem nem... biggrin.gif


Ha Ferrari dominancia lesz, akkor azt sem bánom, ha dögunalomba fullad a szezon.
blech
Sosem voltam egy Alonso-drukker, de:

- idén tényleg nagyon jól ment, a rajtok, és első körök külön kiemelkedőek!
- reálisan látta helyzetét, még amikor a szezon közepén sok ponttal vezetett is, hogy ti. fejleszteni kell, és ez nem az igazi erősorrend... Jól emlékszem, hogy mit kapott itt a fórumon ezekért, pedig igaza volt...
A helyzet az, hogy csak a McLaren és Red Bull megbízhatatlansága ill. hibái tették lehetővé (plusz a Pirelli-lottó néhányszor), hogy egyáltalán esélyesként érkezzen ide Barazíliába, és ezzel ő is tisztában volt, talán ezért is fogadta ilyen rezignáltan az eredményt.
A Ferrari lemaradt a fejlesztési versenyben - nem először.
Zoli
IDÉZET(Thibczy @ Nov 25 2012, 10:58) *
Ha Ferrari dominancia lesz, akkor azt sem bánom, ha dögunalomba fullad a szezon.

Akkor lenne egy nyugodt évünk, de ezt kizártnak tartom.
forza
IDÉZET(blech @ Nov 26 2012, 01:44) *
Sosem voltam egy Alonso-drukker, de:

- idén tényleg nagyon jól ment, a rajtok, és első körök külön kiemelkedőek!
- reálisan látta helyzetét, még amikor a szezon közepén sok ponttal vezetett is, hogy ti. fejleszteni kell, és ez nem az igazi erősorrend... Jól emlékszem, hogy mit kapott itt a fórumon ezekért, pedig igaza volt...
A helyzet az, hogy csak a McLaren és Red Bull megbízhatatlansága ill. hibái tették lehetővé (plusz a Pirelli-lottó néhányszor), hogy egyáltalán esélyesként érkezzen ide Barazíliába, és ezzel ő is tisztában volt, talán ezért is fogadta ilyen rezignáltan az eredményt.
A Ferrari lemaradt a fejlesztési versenyben - nem először.


Azért egyet ne feledjünk: amikor ő ezeket mondogatta, a RB egyáltalán nem volt a Ferrari előtt ilyen egyértelműen, Alonso is Hamiltont nevezte meg legnagyobb ellenfélként. A hiba ott következett be, amikor a RB talált valamit, a Ferrari meg süllyedt, ahelyett, hogy tartotta volna magát a fejlesztési versenyben. De ezt akkor még előre nem lehetett látni, amikor ezek a nyilatkozatok jöttek.
forza
IDÉZET(Zoli @ Nov 26 2012, 10:47) *
Akkor lenne egy nyugodt évünk, de ezt kizártnak tartom.


Én nem tartom kizártnak egyáltalán. Itt most fejek fognak hullani, meglátod. Komoly változások lesznek.
Zoli
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 11:10) *
Én nem tartom kizártnak egyáltalán. Itt most fejek fognak hullani, meglátod. Komoly változások lesznek.

A Red Bull meg nagyon jó. Persze tavalyhoz képest jócskán visszaestek, főleg az év első felében, de jövőre nem nagyon lesznek szabályváltozások. Nem tartom reálisnak, hogy Névi annyira mellé nyúljon, vagy a Ferrari annyira eltaláljon valamit, hogy fölényesen nyerjenek. Az előny még mindig a Red Bullnál van.
Amit reálisnak tartok legjobb esetben, az az, hogy a Ferrari nagyjából egy szinten kezdi az évet a Red Bullal. De mondom, ez csak a legjobb forgatókönyv. A baj mindig az volt 2010 óta, hogy gyengén kezdtek, 2011-ben azok is maradtak, idén pedig a riválisok botladoztak sokat, míg ők stabilak maradtak. Jó lenne most már egy évet jól elkezdeni és jól befejezni.
Aztán nagy kérdőjel lesz a McLaren is, hogy mire fognak menni a Button-Perez párossal.
forza
IDÉZET(Zoli @ Nov 26 2012, 11:21) *
A Red Bull meg nagyon jó. Persze tavalyhoz képest jócskán visszaestek, főleg az év első felében, de jövőre nem nagyon lesznek szabályváltozások. Nem tartom reálisnak, hogy Névi annyira mellé nyúljon, vagy a Ferrari annyira eltaláljon valamit, hogy fölényesen nyerjenek. Az előny még mindig a Red Bullnál van.
Amit reálisnak tartok legjobb esetben, az az, hogy a Ferrari nagyjából egy szinten kezdi az évet a Red Bullal. De mondom, ez csak a legjobb forgatókönyv. A baj mindig az volt 2010 óta, hogy gyengén kezdtek, 2011-ben azok is maradtak, idén pedig a riválisok botladoztak sokat, míg ők stabilak maradtak. Jó lenne most már egy évet jól elkezdeni és jól befejezni.
Aztán nagy kérdőjel lesz a McLaren is, hogy mire fognak menni a Button-Perez párossal.


Mint autó, a McLaren év végére egyértelműen jobb lett, sőt, egy 3 futamos RB-periódust leszámítva, az év második fele egyértelműen az övék (tempóban). Ha a jövő évi kocsijuk legalább ezen a szinten lesz, akkor a RB is kevés lehet ellenük, meg a Ferrari is. Meglátjuk. Egyelőre még túl friss ez a tegnapi ahhoz, hogy már a jövő évre gondoljak.
Ferrarista
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 11:27) *
Mint autó, a McLaren év végére egyértelműen jobb lett, sőt, egy 3 futamos RB-periódust leszámítva, az év második fele egyértelműen az övék (tempóban). Ha a jövő évi kocsijuk legalább ezen a szinten lesz, akkor a RB is kevés lehet ellenük, meg a Ferrari is. Meglátjuk. Egyelőre még túl friss ez a tegnapi ahhoz, hogy már a jövő évre gondoljak.

Sokat ér a McLaren a legjobb kocsival, ha lerohad állandóan... Nem szeretem a McLarent, meg Kimi sem kedvencem(csak elismerem) de érdekes, amikor ő ott volt, és a leggyorsabb kocsit kapta, akkor lerohadt. Hamiltonnál is ez a helyzet. A McLaren vagy nagyon gyors és megbízthatatlan(bár az túlzás h a McLaren idén többször volt jobb mint a redbull) vagy szimplán egy jó élautó de, tetű lassú az elsőhöz képest.

Lefogadom h ez az idétlen banda jövőre már egy jó autót épít, ami megbízható is... De akkor inkább legyen Vettel 4*-es mint Beton 2*-es.
Ferrarista
IDÉZET(Zoli @ Nov 26 2012, 11:21) *
A Red Bull meg nagyon jó. Persze tavalyhoz képest jócskán visszaestek, főleg az év első felében, de jövőre nem nagyon lesznek szabályváltozások. Nem tartom reálisnak, hogy Névi annyira mellé nyúljon, vagy a Ferrari annyira eltaláljon valamit, hogy fölényesen nyerjenek. Az előny még mindig a Red Bullnál van.
Amit reálisnak tartok legjobb esetben, az az, hogy a Ferrari nagyjából egy szinten kezdi az évet a Red Bullal. De mondom, ez csak a legjobb forgatókönyv. A baj mindig az volt 2010 óta, hogy gyengén kezdtek, 2011-ben azok is maradtak, idén pedig a riválisok botladoztak sokat, míg ők stabilak maradtak. Jó lenne most már egy évet jól elkezdeni és jól befejezni.
Aztán nagy kérdőjel lesz a McLaren is, hogy mire fognak menni a Button-Perez párossal.

Én a 2009-es és a 2011es évet nem sokra értékelem. Mindkét évben egy űrautóval vezették mindkét vb-t...
Ellenben az idei évben el kell ismerni, hogy a red bull nagyot alkotott. Év elején szinte sehol nem voltak, azt a motorkütyüt, meg a befújt diffit is tiltották, év végére mégis találtak valamit. Egyértelmű h a red bull ezt a címet érdemli meg legjobban a 3 közül, illetve ezért dolgoztak meg legjobban.
Egyébként ezt a címet szerezték eddig a legkevesebb ponttal a 3 közül, és itt a differencia is csak 60 pont a red bull javára.

A Ferrari felkötheti a gatyáját, mert ezek valszleg viszik a jövő évet is, de ha nem is, ott a McLaren ami csak a tech hibák miatt végzett a Ferrari mögött. Meg ott van a Lotus is, idén bizonyították h a Lotus-Kimi párossal számolni kell. K.rvára sajnálom h Schumi nem így térhetett vissza....
forza
IDÉZET(Ferrarista @ Nov 26 2012, 11:41) *
Én a 2009-es és a 2011es évet nem sokra értékelem. Mindkét évben egy űrautóval vezették mindkét vb-t...
Ellenben az idei évben el kell ismerni, hogy a red bull nagyot alkotott. Év elején szinte sehol nem voltak, azt a motorkütyüt, meg a befújt diffit is tiltották, év végére mégis találtak valamit. Egyértelmű h a red bull ezt a címet érdemli meg legjobban a 3 közül, illetve ezért dolgoztak meg legjobban.
Egyébként ezt a címet szerezték eddig a legkevesebb ponttal a 3 közül, és itt a differencia is csak 60 pont a red bull javára.

A Ferrari felkötheti a gatyáját, mert ezek valszleg viszik a jövő évet is, de ha nem is, ott a McLaren ami csak a tech hibák miatt végzett a Ferrari mögött. Meg ott van a Lotus is, idén bizonyították h a Lotus-Kimi párossal számolni kell. K.rvára sajnálom h Schumi nem így térhetett vissza....


Amikor Schumi visszatért, nem volt annyira rossz az a Merci, noha már csúszóban voltak. Rozika azért még szerzett pár dobogót az elején, sokáig mondogattuk, hogy akár a vb-re is esélyes lehet. Aztán tényleg süllyesztő.
forza
IDÉZET(Ferrarista @ Nov 26 2012, 11:36) *
Sokat ér a McLaren a legjobb kocsival, ha lerohad állandóan... Nem szeretem a McLarent, meg Kimi sem kedvencem(csak elismerem) de érdekes, amikor ő ott volt, és a leggyorsabb kocsit kapta, akkor lerohadt. Hamiltonnál is ez a helyzet. A McLaren vagy nagyon gyors és megbízthatatlan(bár az túlzás h a McLaren idén többször volt jobb mint a redbull) vagy szimplán egy jó élautó de, tetű lassú az elsőhöz képest.

Lefogadom h ez az idétlen banda jövőre már egy jó autót épít, ami megbízható is... De akkor inkább legyen Vettel 4*-es mint Beton 2*-es.


Semmi túlzás nincs abban, számold csak össze nyugodtan. Más kérdés, hogy lerohadt, de tempóban simán a McLaren felé billen a mérleg, nem is kevéssel. Én úgy exhas olyan 8 futamra saccolom azt (20-ból), ahol a McLaren tempója volt a legjobb. 2 volt a Ferrarié (Németo., Monza), 3 a Lotusé (Valencia, Hungaroring, Bahrein), 1 a Williamsé (Barcelona), 1 a Mercedesé (Kína). A többit vitte a Bull (ez olyan 5 futamot jelent, ahol tényleg övék volt versenyben a leggyorsabb autó).

Most szigorúan arról beszélünk természetesen, hogy tempóban ki hányszor volt abszolút leggyorsabb. A szezon attól volt izgalmas, hogy nagy volt a kavarodás, aki egyszer abszolút leggyorsabb volt, abból utána lehetett akár 4-5. is a köv. futamra. Na meg hiába volt tempóban a McLaren fasza, ha egyszer lerohadt az autó folyamat. Viszont ha a megbízhatóság mindenkinél kb. egál lett volna, akkor most Hamilton olyan 50-60 pont előnnyel vb Vettel előtt.
Ferrarista
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 11:44) *
Amikor Schumi visszatért, nem volt annyira rossz az a Merci, noha már csúszóban voltak. Rozika azért még szerzett pár dobogót az elején, sokáig mondogattuk, hogy akár a vb-re is esélyes lehet. Aztán tényleg süllyesztő.

Ez igaz, de a McLaren-Ferrari-red bull 3as már akkor egyértelműen jobb volt. Viszont 2009 második fele óta csak süllyednek. Kicsit tartok is h Hamilton ide igazolt, de hátha kitalálnak valamit.
Ferrarista
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 11:54) *
Semmi túlzás nincs abban, számold csak össze nyugodtan. Más kérdés, hogy lerohadt, de tempóban simán a McLaren felé billen a mérleg, nem is kevéssel. Én úgy exhas olyan 8 futamra saccolom azt (20-ból), ahol a McLaren tempója volt a legjobb. 2 volt a Ferrarié (Németo., Monza), 3 a Lotusé (Valencia, Hungaroring, Bahrein), 1 a Williamsé (Barcelona), 1 a Mercedesé (Kína). A többit vitte a Bull (ez olyan 5 futamot jelent, ahol tényleg övék volt versenyben a leggyorsabb autó).

Most szigorúan arról beszélünk természetesen, hogy tempóban ki hányszor volt abszolút leggyorsabb. A szezon attól volt izgalmas, hogy nagy volt a kavarodás, aki egyszer abszolút leggyorsabb volt, abból utána lehetett akár 4-5. is a köv. futamra. Na meg hiába volt tempóban a McLaren fasza, ha egyszer lerohadt az autó folyamat. Viszont ha a megbízhatóság mindenkinél kb. egál lett volna, akkor most Hamilton olyan 50-60 pont előnnyel vb Vettel előtt.

Ezt adom, de nem csak a kocsi miatt nyert volna fölényesen.
befana
Néha megbosszulja magát az ember lányának krónikus és múlhatatlan optimizmusa,mert hiába tudtam pontosan Suzuka után,hogy éppen most vettünk könnyes búcsút a mesebeli hármas számtól,azért mégis az utolsó másodpercig reménykedtem.Ebben persze hibás a Sors című dramaturg is,aki szép mentésekkel örvendeztetett meg mindig életben is tartva,megetetve,megitatva a reményt.
Mióta regisztráltam ide,azóta remélem,hogy egyszer Edina topicnyitó mondatához odaírhatom,hogy S LŐN.Hááát,most sem tehetem,de hogy mennyire nem volt ez váratlan sem számomra,sem a spanyol számára,azt jól mutatja,hogy Ő csupán néhány másodpercnyi elmélázást engedélyezett Magának futamleintés után,még sisakban és a pódiumra érkezve már rendezte is az arcvonásait,verbalitását,gyámolító szárnyai alá vette törött mécseses Massát és úgy viselkedett méltósággal,miként egy férfitől elvárható.Tegnap még hullagyalázásnak éltem meg,ha valaki egyáltalában kiejtette előttem az autóverseny szót és összerezzentem a vörös szín látványától is,mára azonban ismét nyert az úgy látszik atomtámadást is túlélő optimizmusom.Előre kell tekinteni,bizakodni és örülni a jellemépítő kanosszajárás eredményeinek,hiszen egy pár évvel ezelőtt lehetetlenség lett volna,hogy ebben az esetben ne anyázzon a rádióban,kérjen mindenkire,aki előtte halad FIA-és adóellenőrzést,vagyonosodási vizsgálatot és ne pocskondiázzon minden élő embert a pódiumon állva frusztráltságában.Mára higgadtabb,bölcsebb és szerethetőbb,ámbár én akkor is imádtam,mikor ajtót berúgva érkezett vagy egy bagatell másfél percre a csapattársa előtt felejtette Magát a boxban véletlenül. rolleyes.gif
Imádom,ahogy küzd,ahogy lelkesít,ahogy jottányit sem vesztett motiváltságából,a rozsda szó ismeretlen egyelőre a reflexei és tehetsége előtt,elalélok a rajtjaitól és a fogösszeszorítós eltökéltségétől.Csacsi kis szívem Érte dobog,mindörökké,ámen! rolleyes.gif
forza
IDÉZET(befana @ Nov 26 2012, 03:22) *
Néha megbosszulja magát az ember lányának krónikus és múlhatatlan optimizmusa,mert hiába tudtam pontosan Suzuka után,hogy éppen most vettünk könnyes búcsút a mesebeli hármas számtól,azért mégis az utolsó másodpercig reménykedtem.Ebben persze hibás a Sors című dramaturg is,aki szép mentésekkel örvendeztetett meg mindig életben is tartva,megetetve,megitatva a reményt.
Mióta regisztráltam ide,azóta remélem,hogy egyszer Edina topicnyitó mondatához odaírhatom,hogy S LŐN.Hááát,most sem tehetem,de hogy mennyire nem volt ez váratlan sem számomra,sem a spanyol számára,azt jól mutatja,hogy Ő csupán néhány másodpercnyi elmélázást engedélyezett Magának futamleintés után,még sisakban és a pódiumra érkezve már rendezte is az arcvonásait,verbalitását,gyámolító szárnyai alá vette törött mécseses Massát és úgy viselkedett méltósággal,miként egy férfitől elvárható.Tegnap még hullagyalázásnak éltem meg,ha valaki egyáltalában kiejtette előttem az autóverseny szót és összerezzentem a vörös szín látványától is,mára azonban ismét nyert az úgy látszik atomtámadást is túlélő optimizmusom.Előre kell tekinteni,bizakodni és örülni a jellemépítő kanosszajárás eredményeinek,hiszen egy pár évvel ezelőtt lehetetlenség lett volna,hogy ebben az esetben ne anyázzon a rádióban,kérjen mindenkire,aki előtte halad FIA-és adóellenőrzést,vagyonosodási vizsgálatot és ne pocskondiázzon minden élő embert a pódiumon állva frusztráltságában.Mára higgadtabb,bölcsebb és szerethetőbb,ámbár én akkor is imádtam,mikor ajtót berúgva érkezett vagy egy bagatell másfél percre a csapattársa előtt felejtette Magát a boxban véletlenül. rolleyes.gif
Imádom,ahogy küzd,ahogy lelkesít,ahogy jottányit sem vesztett motiváltságából,a rozsda szó ismeretlen egyelőre a reflexei és tehetsége előtt,elalélok a rajtjaitól és a fogösszeszorítós eltökéltségétől.Csacsi kis szívem Érte dobog,mindörökké,ámen! rolleyes.gif


Tényleg sokat változott. A rádiós hisztik azért megvannak, de az megvan Vettelnél is, Buttonnál is, szóval nem egyedi eset. Sajnáltam is tegnap, főleg, mert minden úgy alakult a futam elején, hogy már-már beleélhette magát abba, hogy nyerhet. Sokkal könnyebb lett volna ez az egész, ha pl. Austinban eldől, vagy ha száraz futam van, és nem pörög ki az elején Vettel. Ezt így megélni szvsz sokkal rosszabb, ez már-már olyan 2008 massás volt (mármint a szitu - ott is volt reménykedés, pillanatokra vb-cím).
Hetye
Szépen férfiasan viselte ezt Alonso.Így kell ezt! De valahol belül már 5-6 futam óta érezte hogy csak a csoda segíthet hiába a nyilatkozatok.
befana
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 04:35) *
Tényleg sokat változott. A rádiós hisztik azért megvannak, de az megvan Vettelnél is, Buttonnál is, szóval nem egyedi eset. Sajnáltam is tegnap, főleg, mert minden úgy alakult a futam elején, hogy már-már beleélhette magát abba, hogy nyerhet. Sokkal könnyebb lett volna ez az egész, ha pl. Austinban eldől, vagy ha száraz futam van, és nem pörög ki az elején Vettel. Ezt így megélni szvsz sokkal rosszabb, ez már-már olyan 2008 massás volt (mármint a szitu - ott is volt reménykedés, pillanatokra vb-cím).

Sokszor követeltem futam közben éhségsztrájkkal fenyegetőzve megfelelő pontszámú pillanatokban,hogy azonnal intsék le a futamot... wink.gif smile.gif
Zava
IDÉZET(befana @ Nov 26 2012, 03:56) *
Sokszor követeltem futam közben éhségsztrájkkal fenyegetőzve megfelelő pontszámú pillanatokban,hogy azonnal intsék le a futamot... wink.gif smile.gif

azzal nem jártál volna jól, ha a futam eredeti hosszának 75 százalékát nem teljesítették, akkor fele pontok járnak. így a maximum megszerezhető pont 12,5 lett volna, Alonso pedig 13 pontos hátrányból várta a hétvégét. tongue.gif
befana
IDÉZET(Zava @ Nov 26 2012, 04:57) *
azzal nem jártál volna jól, ha a futam eredeti hosszának 75 százalékát nem teljesítették, akkor fele pontok járnak. így a maximum megszerezhető pont 12,5 lett volna, Alonso pedig 13 pontos hátrányból várta a hétvégét. tongue.gif

Egy gyors szabálymódosítással ezt az apró félreértésre számot adó csacsiságot nyilván átíratta volna a Ferrari.Egy szélbejegyzéssel odaírták volna,hogy mondjuk "Kivéve Brazíliában" és slusszpassz! rolleyes.gif
Ferrarista
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 03:35) *
Tényleg sokat változott. A rádiós hisztik azért megvannak, de az megvan Vettelnél is, Buttonnál is, szóval nem egyedi eset. Sajnáltam is tegnap, főleg, mert minden úgy alakult a futam elején, hogy már-már beleélhette magát abba, hogy nyerhet. Sokkal könnyebb lett volna ez az egész, ha pl. Austinban eldől, vagy ha száraz futam van, és nem pörög ki az elején Vettel. Ezt így megélni szvsz sokkal rosszabb, ez már-már olyan 2008 massás volt (mármint a szitu - ott is volt reménykedés, pillanatokra vb-cím).

Most nem akarom sem fikázni sem fényezni, de így legalább már kevesen sarazhatják h állandóan mákos, meg hogy nem érdemel meg 2címet.
Nekem valamiért most olyan Alonso, mintha egy címe sem lenne, de sokat elvesztett. Kb mint Kimi 2007ig.
Egyet értek amúgy, sokkal nehezebb megemészteni h így történt, jobb lett volna ha Vettel behúzza Austinban, bár akkor lehet Alf lefossa és ugrik a konstruktőri 2.hely is.
Most valamennyire sajnálom, 2010ért viszont dühös vagyok és addig fokom oltogatni, amíg nem szerez egy bajnoki címet a ferrarinak, mert ugye a biztos címet elbukta...
Egyébként lehet ezek a kudarcok teszik épp emberibbé, bár lehet az életkor is benne van, mindenesetre én letojom magánéletében mit csinál mindegyik. Hamilton felőlem bordélyházba is járhat, meg kokainozhat is, akkor is a legjobb pilóta a szememben.
forza
IDÉZET(Ferrarista @ Nov 26 2012, 04:44) *
Most nem akarom sem fikázni sem fényezni, de így legalább már kevesen sarazhatják h állandóan mákos, meg hogy nem érdemel meg 2címet.
Nekem valamiért most olyan Alonso, mintha egy címe sem lenne, de sokat elvesztett. Kb mint Kimi 2007ig.
Egyet értek amúgy, sokkal nehezebb megemészteni h így történt, jobb lett volna ha Vettel behúzza Austinban, bár akkor lehet Alf lefossa és ugrik a konstruktőri 2.hely is.
Most valamennyire sajnálom, 2010ért viszont dühös vagyok és addig fokom oltogatni, amíg nem szerez egy bajnoki címet a ferrarinak, mert ugye a biztos címet elbukta...
Egyébként lehet ezek a kudarcok teszik épp emberibbé, bár lehet az életkor is benne van, mindenesetre én letojom magánéletében mit csinál mindegyik. Hamilton felőlem bordélyházba is járhat, meg kokainozhat is, akkor is a legjobb pilóta a szememben.


Ha valaki elbukik 3 vb-címet az utolsó futamon, az már minden, csak nem mákos. Jó, ebből kétszer nem ő volt a favorit, de akkor is... Kimi sokkal reménytelenebb helyzetből lett vb 2007-ben. 2010-ben meg toronymagasan Alonso volt az esélyes, mégse jött össze. Most bár megint nem ő volt az esélyes, de a történet úgy íródott, hogy már-már elhihette, hogy meglehet - a végén mégsem. Vannak most is nekem nem tetsző nyilatkozatai, rádiózásai, de ettől függetlenül/ezzel együtt is azt gondolom, hogy már abszolút rászolgált egy újabb címre.
Szlavo
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 09:31) *
Ha valaki elbukik 3 vb-címet az utolsó futamon, az már minden, csak nem mákos. Jó, ebből kétszer nem ő volt a favorit, de akkor is... Kimi sokkal reménytelenebb helyzetből lett vb 2007-ben. 2010-ben meg toronymagasan Alonso volt az esélyes, mégse jött össze. Most bár megint nem ő volt az esélyes, de a történet úgy íródott, hogy már-már elhihette, hogy meglehet - a végén mégsem. Vannak most is nekem nem tetsző nyilatkozatai, rádiózásai, de ettől függetlenül/ezzel együtt is azt gondolom, hogy már abszolút rászolgált egy újabb címre.

Jó de te azt is gondolod hogy Lallinak helye van a mezőnyben Forza.Hogy vegyünk így komolyan tőled bármit? smile.gif
forza
IDÉZET(Szlavo @ Nov 27 2012, 03:19) *
Jó de te azt is gondolod hogy Lallinak helye van a mezőnyben Forza.Hogy vegyünk így komolyan tőled bármit? smile.gif


Nem értem, hogy jön ide. Főleg azok után, hogy Massa a tavalyi év után maradhatott, én a helyedben ezt nem firtatnám. Én egyébként csak szeretném, hogy maradjon Bruno, nem elemezgetem, hogy van-e helye, és miért van/nincs.
coyote55
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 09:31) *
Vannak most is nekem nem tetsző nyilatkozatai, rádiózásai, de ettől függetlenül/ezzel együtt is azt gondolom, hogy már abszolút rászolgált egy újabb címre.



Állítólag három címmel akar visszavonulni - forza, te nem ezt akarod tudat alatt siettetni? wink.gif tongue.gif
Clyde
Fdino
IDÉZET(forza @ Nov 26 2012, 09:31) *
Ha valaki elbukik 3 vb-címet az utolsó futamon, az már minden, csak nem mákos. Jó, ebből kétszer nem ő volt a favorit, de akkor is... Kimi sokkal reménytelenebb helyzetből lett vb 2007-ben. 2010-ben meg toronymagasan Alonso volt az esélyes, mégse jött össze. Most bár megint nem ő volt az esélyes, de a történet úgy íródott, hogy már-már elhihette, hogy meglehet - a végén mégsem. Vannak most is nekem nem tetsző nyilatkozatai, rádiózásai, de ettől függetlenül/ezzel együtt is azt gondolom, hogy már abszolút rászolgált egy újabb címre.

Végül is pályafutása alatt Schumi is 3 címet bukott az utolsó futamon, amiből 2x esélytelen volt, illetve a futamon olyan peche volt, hogy esélye sem volt megszerezni.
Van végre egy újabb párhuzam Briattorén kívül...
Fdino
Érdekes hír:
Fellebbezhet a Ferrari a Brazil GP végeredménye ellen - Alonso lehet a bajnok

Videót még nem láttam, de ha ez így lesz akkor senkinek nem lesz jó szájíze...

Megint megcsillant a remény az Alonso szurkolóknak, hogy Alonso VB...
Clyde


Hogy boldogak legyenek az Alonsosok is. biggrin.gif
still
IDÉZET(Clyde @ Dec 2 2012, 10:59) *


Hogy boldogak legyenek az Alonsosok is. biggrin.gif

Na, itt jegyezném meg az antidzsordzsosoknak, hogy igen, ennyit ér a száraz statisztika.

Raikkonen Schumacher ülésébe pottyant bele, Zsák Tottal a csapat élén topautóba ülhetett, míg Alonso Raikkonen egyre halványuló ülését vette át, egy impotens digó bagázzsal együtt. biggrin.gif
Lóri
IDÉZET(Clyde @ Dec 2 2012, 11:59) *


Hogy boldogak legyenek az Alonsosok is. biggrin.gif


True Story.
forza
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:05) *
Na, itt jegyezném meg az antidzsordzsosoknak, hogy igen, ennyit ér a száraz statisztika.

Raikkonen Schumacher ülésébe pottyant bele, Zsák Tottal a csapat élén topautóba ülhetett, míg Alonso Raikkonen egyre halványuló ülését vette át, egy impotens digó bagázzsal együtt. biggrin.gif


Tegyük hozzá azt is az igazság kedvéért, hogy 2009-ben egy hulladék volt a Ferrari, amihez képest még a 2011-es vasuk is egy álomautó kategória.
still
IDÉZET(forza @ Dec 2 2012, 11:23) *
Tegyük hozzá azt is az igazság kedvéért, hogy 2009-ben egy hulladék volt a Ferrari, amihez képest még a 2011-es vasuk is egy álomautó kategória.

Első félévben valóban, akárcsak a McLaren.
forza
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:26) *
Első félévben valóban, akárcsak a McLaren.


Másodikban se volt sokkal jobb, hacsak nem attól javul egy autó, hogy nem fejlesztik. tongue.gif Úgy rémlik, Hring volt az utolsó jelentősebb update. A McLaren egész évben fejlesztett, év végére konkrétan a leggyorsabb autó volt.
still
IDÉZET(forza @ Dec 2 2012, 11:29) *
Másodikban se volt sokkal jobb, hacsak nem attól javul egy autó, hogy nem fejlesztik. tongue.gif Úgy rémlik, Hring volt az utolsó jelentősebb update. A McLaren egész évben fejlesztett, év végére konkrétan a leggyorsabb autó volt.

Győztes autó volt. smile.gif
forza
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:30) *
Győztes autó volt. smile.gif


Ilyen szempontból a Williams is győztes autó volt idén, mint a Red Bull, tehát ugyanaz a kategória mindkettő.
still
IDÉZET(forza @ Dec 2 2012, 11:35) *
Ilyen szempontból a Williams is győztes autó volt idén, mint a Red Bull, tehát ugyanaz a kategória mindkettő.

Idén nem voltak radikális szabályváltozások.
A McLaren, és a Ferrari év elején szopott a KERS-vonal, és a duplafedeles diffúzor hiánya miatt, de aztán...
Add össze Raikkonen pontjait a Hungaroringig, és utána!
Triki Lauda
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:37) *
Idén nem voltak radikális szabályváltozások.
A McLaren, és a Ferrari év elején szopott a KERS-vonal, és a duplafedeles diffúzor hiánya miatt, de aztán...
Add össze Raikkonen pontjait a Hungaroringig, és utána!



A Hungaroringig tifosi tudja. smile.gif
still
IDÉZET(Triki Lauda @ Dec 2 2012, 11:41) *
A Hungaroringig tifosi tudja. smile.gif

Most oldjam fel a banját? tongue.gif
forza
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:37) *
Idén nem voltak radikális szabályváltozások.
A McLaren, és a Ferrari év elején szopott a KERS-vonal, és a duplafedeles diffúzor hiánya miatt, de aztán...
Add össze Raikkonen pontjait a Hungaroringig, és utána!


2009 épp azt mutatja, hogy a statisztika lófaszt nem ér. Az a McLaren nem csak 1 ponttal volt jobb a Ferrarinál, de még csak nem is 11-gyel. És mellesleg az Alfonz vs. Kimi képhez még annyit, hogy Kimit megütköztették Massával már 2007-ben is, Monza után beszélhetünk csak pár futamos tolásról. Alonso-t meg Nr.1-nek igazolták le. Tehát igazából összehasonlíthatatlan a két pilóta Ferraris pályafutása már csak emiatt is. Ha mondjuk regnáló vb-ként megkapja azt a bánásmódot 2008-ban, amit Alonso alanyi jogon megkap az elejétől fogva, akkor... De nem, ehelyett Montezemolo kijelentette a téli teszteken, hogy most Massa lesz a bajnok. Ilyet el tudsz most képzelni?
still
IDÉZET(forza @ Dec 2 2012, 11:47) *
2009 épp azt mutatja, hogy a statisztika lófaszt nem ér. Az a McLaren nem csak 1 ponttal volt jobb a Ferrarinál, de még csak nem is 11-gyel. És mellesleg az Alfonz vs. Kimi képhez még annyit, hogy Kimit megütköztették Massával már 2007-ben is, Monza után beszélhetünk csak pár futamos tolásról. Alonso-t meg Nr.1-nek igazolták le. Tehát igazából összehasonlíthatatlan a két pilóta Ferraris pályafutása már csak emiatt is. Ha mondjuk regnáló vb-ként megkapja azt a bánásmódot 2008-ban, amit Alonso alanyi jogon megkap az elejétől fogva, akkor... De nem, ehelyett Montezemolo kijelentette a téli teszteken, hogy most Massa lesz a bajnok. Ilyet el tudsz most képzelni?

Csak eljutottunk az origóhoz, miszerint a száraz statisztika önmagában nem ér sokat.

A többi részről meg annyit, hogy Alonso enbéegyes pilóta, de csak akkor tud teljesíteni, ha a csapattársát beállítják mögé, lásd 2004 Trulli-ügy.
Raikkonennek meg mindegy, leszarja.
Zava
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:05) *
Na, itt jegyezném meg az antidzsordzsosoknak, hogy igen, ennyit ér a száraz statisztika.

bizony, a számok nem mutatják, hogy kinek mennyi pottyant az ölébe, és mennyit bukott önhibán kívül. tongue.gif
still
IDÉZET(Zava @ Dec 2 2012, 11:52) *
bizony, a számok nem mutatják, hogy kinek mennyi pottyant az ölébe, és mennyit bukott önhibán kívül. tongue.gif

Felébredtél? Kijózanodtál?
Örvendetes, hogy valamiben egyetértek két divatvettelessel. tongue.gif
Zava
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:54) *
Felébredtél? Kijózanodtál?
Örvendetes, hogy valamiben egyetértek két divatvettelessel. tongue.gif

már egy órája ébren vagyok, he!
remélem azért sejted, hogy amit írtam, milyen irányba mozdítaná el a statokat. tongue.gif
forza
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 11:52) *
Csak eljutottunk az origóhoz, miszerint a száraz statisztika önmagában nem ér sokat.

A többi részről meg annyit, hogy Alonso enbéegyes pilóta, de csak akkor tud teljesíteni, ha a csapattársát beállítják mögé, lásd 2004 Trulli-ügy.
Raikkonennek meg mindegy, leszarja.


Persze, ezt én mindig is adtam. A statisztika a körülmények ismerete nélkül 0. Ezért is nem próbálok véleményt alkotni Clark-ról, Fangio-ról stb.


Igen, ezt se vitatom, mármint az Alonso-s részt. Ugyanakkor Kimi leszaromságával nem értek egyet.

Eredménysor Monzáig: 1 3 3 Ki 8 5 4 1 1 Ki 2 2 3
Eredménysor Monza után, miután Nr.1-ként kezelték: 1 3 1 1

4 futam alatt hozott össze elsőszámúként annyi győzelmet, mint előtte egész évben egyenrangú félként. Mindenki teljesítményét erősíti az, ha hátvédje van a csapatban, és nem ellenfele.
Clyde
IDÉZET(still @ Dec 2 2012, 12:43) *
Most oldjam fel a banját? tongue.gif


Spec engem rettentoen erdekelne a velemenye Kimi idei teljesitmenyerol.
Mint leading AKR-es, en sem talalok benne kivetnivalot!
A szöveges verzió nem adja vissza az eredeti lap tatalmát korrektül, nincsenek képek és formázott szövegek, az eredeti verzió megtekintéséhez: Kattints ide!.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.