Megjelent az Autósport és Formula Magazin - F1VILÁG.HU

Megjelent az Autósport és Formula Magazin

HIRDETÉS

Néhány napja már kapható az Autósport és Formula Magazin (AFM) legújabb száma.


Néhány napja már kapható az Autósport és Formula Magazin (AFM) legújabb száma.

Az olvasók természetesen most is kedvükre válogathatnak a világ vezető Forma-1-es magazinjának, az F1 Racing válogatott cikkeinek magyar nyelvű változatai között. A lapban ezen kívül helyet kapnak a rali vb-vel és a MotoGP-vel, valamint a hazai és az egyéb nemzetközi motorsportokkal kapcsolatos események is.

A Forma-1 a részletek sportja. Egy egészen apró ötlet, fejlesztés, vagy alkatrész is futamgyőzelemhez, vagy világbajnoki címhez segíthet. Éppen ezért a csapatok igyekeznek a lehető legbiztonságosabb körülmények között kezelni a csapaton belüli információkat, legyen szó a pilóták viselkedéséről, vagy éppen a technikai újításokról. A titkok azonban azért vannak, hogy egyszer kiderüljenek, és az F1 Racing munkatársainak küldetése, hogy lerántsák a leplet az eddig nem tudott dolgokról.

Például a hűtésről. A versenygépek a maximumon pörögnek, és ezért nagyon fontos tényező szinte a hőmérséklet kezelése. Pat Symonds technológiai mesterkurzusában ezúttal arról esik szó, mennyire fontos része ez az F1 tudományának.

Vagy itt vannak a hírhedt pilótaszerződések. Valószínűleg mindenki elgondolkodott már azon, amikor egy versenyző balhés Twitter-bejegyzését olvasta, vagy Robert Kubica szörnyű rali balesetéről hallott, hogy mi állhat ezekkel kapcsolatban a versenyző és a csapat által megkötött megállapodásban. A Ferrari képviselői a napokban azt nyilatkozták, hogy ők kifejezetten megtiltották pilótáiknak a közösségi oldalak használatát. Ez azonban csak egy pont a kontraktusban lévő számos közül. Hála az Autósport és Formula Magazinnak, most mindenki elolvashat néhány izgalmasabb részletet egy ilyen kontraktusból.

A Tedd Fel Kérdéseid rovat ezúttal Kamui Kobayashi kérte meg, hogy reagáljon az olvasók leveleire, és a japán pilóta ennek készséggel eleget is tett. Mesél a rá nehezedő nyomásról, kutyájáról, a művészetről, és arról, hogy saját hazája ételkülönlegességének, a szusinak még a szagát is utálja. Természetesen szó esik a Toyotáról, a Sauberről, a Formula-1-es légkörről, a Japán Nagydíjról és a már elért, illetve a még teljesítendő célokról is.

A Mi lett vele… rovat júniusban Antonio Pizzoniával foglalkozik, felkutatja az egykori F1-es versenyzőt és azt is, hogy mivel foglalkozik napjainkban. A brazil több éven át volt a száguldó cirkusz mezőnyének tagja, de sajnos megrekedt a ’tehetség, aki egyszer befuthat’ kategóriában. Az, hogy mivel tölti napjait mostanság, a magazinban kiderül, ahogyan az is, hogy miként tette rövid idő alatt jobbá a Forma-1-et a Pirelli, és hogyan tudott Mark Webber, Kínában a mezőny legvégéről a dobogó legalsó fokáig eljutni, Dávid Sándor pedig ezúttal a Monacói Nagydíjjal foglalkozik a Különvélemény rovatban, és leírja, miért nem hiányozhat soha az F1-es versenynaptárból Monte-Carlo.

a magyar versenyzők nemzetközi sikerei mellett sem lehet elmenni szó nélkül. Michelisz Norbert Hungaroringen mutatott fantasztikus teljesítménye és a megszerzett második helyezése is nagyító alá kerül (fantasztikus képekkel illusztrálva), ahogy Kiss Pál Tamás első, Barcelonában aratott GP3-as futamgyőzelme is említést érdemel. Ha már Tamásról van szó, akkor arról sem illik megfeledkezni, hogy ki az, aki a háttérből olyan ügyesen mozgatja a szálakat, hogy valósággal megágyaz a jövőbeli sikereknek. Talmácsi Gábor korábbi, és Kiss Pál Tamás jelenlegi menedzsere a szeretett vagy utált Stefano Favaro, akivel az AFM egy nagyinterjút készített.

A motorversenyek és rali szerelmesei sem maradnak érdekes információk nélkül, hiszen részletes beszámoló készült a MotoGP-s nagydíjakról, és arról, hogy a Repsol 40 éve támogatja a királykategóriáját. A WRC-rovatban az aktualitások mellett felvonul a VW új csodája, és bemutatkozik Kubica navigátora, aki a tragikus versenyen is mellette ült. Hazánkban legutóbb a Bükfürdő Ralit rendezték meg, melyről az AFM természetesen részletes beszámolókkal jelentkezik – de az is kiderül, mitől olyan gyors mostanában Asi. Most sem hiányzik a magazinból az elmúlt hónap legszebb rajtrácslányait bemutató összeállítás és az Egy lány és egy autó rovat (ezúttal Polgár Krisztinával). Az autós részleg is részletes jelentés tesz a jövő sportkocsijáról, a Fisker Karmáról illetve többek között a Hyundai IX35-ről.

Hirdetés

Az elmúlt hónapban a lap minden eddiginél nagyobb tartalommal jelent meg, és szerencsére a „hagyomány” most is folytatódik: ezúttal 164 oldalból áramlik a benzingőz.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!